کد خبر: ۴۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: هشدار پنس به کره شمالی، تاثیر طرح خدمات درمانی بر اصلاحات مالیاتی آمریکا ، نگرانی از دخالت روسیه در انتخابات فرانسه و دوپاره شدن ترکیه با پیروزی اردوغان از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
تجارت آنلاین: هشدار پنس به کره شمالی، تاثیر طرح خدمات درمانی بر اصلاحات  مالیاتی ، نگرانی از دخالت روسیه در انتخابات فرانسه و دوپاره شدن ترکیه با پیروزی اردوغان از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.


*تاثیر طرح خدمات درمانی بر اصلاحات  مالیاتی آمریکا   – فایننشال تایمز
وزیر خزانه داری آمریکا معتقد است اصلاحات مالیاتی از تغییر در طرح خدمات درمانی که توسط دولت تدوین شده ضربه خواهد خورد . استیون منوچین همچنین نظریه جنگ پولی با چین و اتهام دستکاری چین در ارزش واحد پولی اش را رد کرد وی همچنین از اعمال تحریم های تازه علیه سوریه خبر داد.
از دوپاره شدن ترکیه تا هشدار آمریکا به کره شمالی

*هشدار پنس به کره شمالی – وال استریت ژورنال
معاون رئیس جمهور آمریکا مایک پنس در مرز کره جنوبی و کره شمالی با نیروهای نظامی کره جنوبی دیدار کرد و بار دیگر تهدید کرد که دونالد ترامپ برای حل بحران متمایل به استفاده از نیروی نظامی است. آزمایش موشکی کره شمالی باعث نگرانی کشورهای همسایه شده است.
از دوپاره شدن ترکیه تا هشدار آمریکا به کره شمالی

*نگرانی از دخالت روسیه در انتخابات فرانسه – نیویورک تایمز
کارشناسان نگران دخالت روسیه در انتخابات فرانسه هستند . منتقدان می گویند در آخرین روزهای تبلیغات انتخاباتی ، رسانه هایی که از سوی مسکو تامین می شوند اخبار دروغین را منتشر می کنند تا به نامزدهای انتخاباتی صدمه بزنند کاری که در انتخابات آمریکا رخ داد.
از دوپاره شدن ترکیه تا هشدار آمریکا به کره شمالی

*دوپاره شدن ترکیه با پیروزی اردوغان – لوموند
پیروزی رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان در همه پرسی 16 آوریل باعث تقویت قدرتش خواهد شد. نتایج همه پرسی از سوی احزاب اوپوزیسیون رد شده است و به نظر می رسد اختلاف و دو سویه شدن در کشور بیشتر شده است.
از دوپاره شدن ترکیه تا هشدار آمریکا به کره شمالی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار