کد خبر: ۴۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
در آخرین روز از دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، بیمه زندگی "مان" از سوی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین به کیمیا علیزاده دارنده مدال نقره تکواندوی المپیک ریو 2016 اهداء شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ایران معین دهمین نمایشگاه بین‌المللی  بورس، بانک و بیمه از روز شنبه 26 فروردین آغاز به کار کرد و 29 فروردین به پایان رسید.
شرکت بیمه ایران معین طی 4 روز گذشته حضور پررنگ و فعالی در این نمایشگاه داشت. مشاوران و کارشناسان این شرکت پاسخگوی مراجعان زیادی بودند و در صورت درخواست آنها، بیمه عمر "مان" را بصورت آنی در محل نمایشگاه برایشان صادر کردند.
طی مراسمی و در راستای فرهنگ سازی و حمایت از قهرمانان ورزشی، برای نخستین و تنها دختر دارنده مدال المپیک در ایران، بیمه زندگی "مان" صادر شد. این بیمه‌نامه توسط عباس جعفری نمایندگی بیمه ایران در استان فارس صادر و توسط  ابراهیم حمیدی مدیرعامل بیمه ایران معین  به  این مدل‌آور جوان کشورمان اهدا شد.
 مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در این مراسم ضمن تقدیر از این دختر قهرمان گفت: "باید ورزش بیمه اول و بیمه زندگی بیمه دوم هر ایرانی باشد."
 در این مراسم احد رحیم‌زاده و محمدرضا فرهادی‌پور از مدیران شرکت بیمه ایران معین نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: