کد خبر: ۴۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
در نخستین جلسۀ شورای مدیران بیمه آرمان در سال جاری، مدیر عامل این شرکت از تدوین و ابلاغ راهبردهای جدید برای سال 1396 خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران ستادی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان درسال گذشته، بهبود جایگاه شرکت را مستلزم وفاق کلی بین کارکنان و مدیران دانست و گفت: این امر باعث می شود تا کارکنان با احساس آرامش و اطمینان بیشتر، اهداف و مأموریت های شرکت را دنبال کنند و تحقق بخشند.
مدیر عامل بیمه آرمان تعامل و دوستی بین اعضای مجموعه را برای پیشبرد امور و تحقق اهداف شرکت، مهم و ارزشمند دانست و گفت: با نیروهای جوان و توانمندی که در مجموعه وجود دارد باید بتوانیم عملکرد شرکت را بیش از پیش بهبود بخشیم و شرکت را به جایگاهی که شایستۀ آن است برسانیم.
بیانیان گفت در واقع مبنای تصمیم گیری برای دستیابی به اهداف و پیشبرد هر چه بهتر فعالیت های شرکت، راهبردهایی است که بزودی در سطح شرکت ابلاغ و عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: اطمینان  و آرامش خاطر مشتریانِ ما در گرو آسایش کارکنان است و بر همین اساس، توانمندسازی نیروی انسانی و طبقه بندی مشاغل براساس شایستگی و تلاش افراد در دستور کار قرار گرفته و بزودی عملیاتی خواهد شد.
علیرضا بیانیان با اشاره به تعلق و تعهد سازمانی در بیمه آرمان گفت: خوشبختانه فرهنگ سازمانی در این شرکت در سطح بالایی نهادینه شده است و بدون شک بیمه آرمان بخشی از هویت تک تک ما را تشکیل می دهد، چرا که موفقیت و رشد آن ارتباط مستقیمی با تلاش، انگیزه و خواست ما دارد.
مدیرعامل بیمه آرمان در بخش دیگری از سخنان خود، توسعۀ بیمه های خُرد از جمله بیمه های عمر و سرمایه گذاری و بیمه های آتش سوزی را از اولویت های این شرکت در سال جاری برشمرد و گفت: برای تحقق این امر لازم است شبکه فروش و نمایندگان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرند و ضمن تقویت و پشتیبانی همه جانبۀ شبکه فروش، به امور و خواسته های آنان نیز رسیدگی شود.
وی در پایان از تغییر و جابجایی برخی از مدیران شرکت در سال جدید خبر داد و گفت: این تغییرات با توجه به شرایط و اقتضای شرکت، با هدف تحقق هرچه بیشتر اهداف و افزایش قابلیت های فنی و کارشناسی افراد صورت گرفته و قطعاً باعث پویایی و تحرک شرکت خواهد شد. بر همین اساس، در این جلسه آقایان مهدی نوبخت، سعید فاضلی، فریبرز اسدی، سیدحمید موسوی و سیدجعفر هاشمی به ترتیب به عنوان مدیر توسعه منابع، مدیر امور شعب، مدیر امور نمایندگان، مدیرآموزش و پژوهش و سرپرست مدیریت نظارت بر امور شعب و نمایندگان منصوب و معرفی شدند. محمد شیدا نیز به عنوان مشاور معاونت توسعه و پشتیبانی منصوب و معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: