کد خبر: ۴۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
رئیس اداره دبیرخانه هیات مدیره بانک ایران زمین با حکمی از سوی مدیریت عامل بانک منصوب شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی: طی حکمی از سوی عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین مهدی اسماعیلی بصیر به سمت رئیس اداره دبیرخانه هیات مدیره این بانک منصوب شد.
در حکم پورسعید خطاب به اسماعیلی بصیر آمده است: موفقیت شما را برای بکارگیری مجموعه عوامل و امکانات در جهت انجام وظایف و مسئولیتهای محوله، در راستای تحقق اهداف عالیه بانک از خداوند متعال مسئلت دارم.
همچنین در مراسمی معارفه مدیران امور " سازمان و توسعه سیستم"و " برنامه ریزی" بانک ایران زمین، روز چهارشنبه 30 فروردین 96 با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این بانک در ساختمان مرکزی برگزار شد. 
در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک با اشاره به اهمیت حوزه فن آوری و برنامه ریزی اظهار داشت: این تغییرات در راستای ساختار جدید سازمانی و در جهت رشد و توسعه بانک ایران زمین صورت گرفته است.
در این جلسه شیروانی هرندی قائم مقام مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان این نکته که در شرایط کنونی صنعت بانکداری، حرکت به سمت بانکداری سنتی اشتباه است، گفت: انتصابات جدید در این بانک به دلیل تغییر در نگرش و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال است.
سوادکوهی پس از معرفی به عنوان مدیر امور برنامه ریزی سیستم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران بانک ایران زمین گفت: ۲۲ سال در حوزه های مختلف مشاوره و فن آوری اطلاعات، در پروژه هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با صنعت بانکداری در ارتباط بوده اند، فعالیت داشته است.
سپس لشکری پور مدیر امور سازمان و توسعه سیستم در خصوص سابقه کاری خود گفت: در شرکت پخش فرآورده های نفتی در سمت کارشناس آموزش، در شرکت صنایع شیر در سمت رییس اداره سازمان و روش ها و همچنین در بانک اقتصاد نوین در سمت های رئیس اداره سازمان و روشها و مدیر آموزش وتوسعه انسانی مشغول به کار بوده است.
وی همچنین افزود: در طول مدت کاری خود کارهایی همچون طبقه بندی مشاغل، طراحی سیستم حقوق و دستمزد درجه بندی مشاغل، استقرار سیستم ارزیابی عملکرد و سیستم آموزش را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.
در پایان این مراسم پورسعید احکام صادره را به لشکری پور و سوادکوهی اهداء کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: