کد خبر: ۴۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران اظهارداشت: بروز مشکلات جزئی در زمان یکپارچه‌سازی و ارتقاء سامانه‌های بانکی در شبکه بانکی امری طبیعی است و تا چند روز آینده بطورکامل مشکلات سامانه جدید این بانک مرتفع می‌شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: فرحی ضمن تقدیر و تشکر از تحمل و بردباری مشتریان این بانک به جهت بروز برخی مشکلات در سامانه جدید و سعه‌صدر آنان اظهارداشت: مهاجرت از سامانه‌ای به سامانه دیگر در شبکه بانکی کشور امری طبیعی است و همواره با مشکلات موقتی روبرو می‌شود.
وی افزود: این بانک به جهت یکپارچه‌سازی چندین سامانه و گستردگی شعب و باجه‌های خود در بیش از 12هزار نقطه کشور به عنوان بزرگترین شبکه بانکی کشور عملاً با این مشکل مواجه شده و به زودی تمام نواقص آن مرتفع می‌شود.
فرحی تصریح کرد: قطعاً با اتمام عملیات کامل مهاجرت سامانه جدید طی روزهای آینده، شاهد خدمات متنوع همراه با سرعت، امنیت و دقت بیشتری خواهیم بود و مشتریان ارجمند به ویژه مشتریان روستائی و دریافت‌کنندگان یارانه نقدی به‌خوبی کیفیت بهره‌برداری از این خدمات را لمس خواهند کرد.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران عنوان داشت: با پیاده‌سازی کامل این سامانه، خدمات متنوع‌تر و مطلوب‌تری در تمامی درگاه‌های بانک اعم از؛ اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، موبایل‌بانک، دستگاه‌های خودپرداز و همچنین سایرخدمات بانکی به مشتریان ارائه خواهد شد.
وی درپایان تأکید کرد: بسیاری از خدمات برروی سامانه جدید این بانک استقراریافته و به‌زودی دراختیار مشتریان قرار می‌گیرد و انتظار داریم مشتریان ارجمند با صبر و شکیبائی خود، از این خدمات به نحو مطلوبی بهره‌مند شوند.
گفتنی است: از هفدهم فروردین‌ماه سال جاری اطلاعات بانکی پست‌بانک‌ایران به سامانه جدید منتقل شده و به همین علت در انجام عملیات اختلال‌های جزئی ایجاد می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: