کد خبر: ۴۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
بانک کارآفرین دو محصول جدید ارائه کرد؛
بانک کارآفرین در راستای تکمیل سبد محصولات بانکداری نوین، دو محصول جدید در حوزه بانكداری الكترونیكی ارائه کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای تکمیل سبد محصولات بانکداری نوین، پوشش نیازهای مرتبط با کسب و کارهای اصناف مختلف و مشتریان بانک، تسهیل ارائه خدمات پرداخت برای مشتریان و توجه ویژه به نیاز مشتریان گرامی، دو محصول پایانه فروش سیار نسل جدید M-POS و همچنین پایانه فروش PDA-POS به سبد محصولات بانکداری الکترونیک این بانک اضافه شد.
بر اساس این گزارش دستگاه پایانه فروش سیار نسل جدید (Mobile POS) کارتخوان فروشگاهی است که توسط بانک کارآفرین با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیک و پرداخت به مشتریان ارائه می‌شود. این نوع از پایانه فروش سیار از طریق اتصال به تلفن همراه هوشمند یا تبلت پذیرنده انجام تراکنش بانکی را برای پذیرندگان امکانپذیر می‌کند.
دستگاه پایانه فروش سیار نسل جدید (PDA-POS) نیز محصول دیگری از بانک کارآفرین است که مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و در حقیقت یک رایانه کوچک شخصی و قابل حمل است که قابلیت اتصال به اینترنت و شبکه‌های داخلی از طریق GPRS و WIFI را دارد.
از مزایای این دستگاه این است كه كلیه مراحل تراكنش توسط شخص مشتری انجام می‌شود و ضریب امنیت آن از دستگاه‌های پایانه فروش (pos) معمولی بالاتر است. سرعت بالای انجام تراکنش، سهولت رد اتصال به سیستم حسابداری و انبارداری، دقت در انجام عملیات مالی و امكان ارسال اطلاعات تراکنش از طریق چاپ پرفراژ، ارسال پیامک، تلگرام و بلوتوث نیز از مزایای این دستگاه برای پذیرندگان است.
مشتریان محترم می‌توانند به منظور کسب اطلاع از نحوه دریافت نسل جدید پایانه‌های فروش سیار M-POS و PDA-POS به یکی از شعب بانک کارآفرین مراجعه كنند و با یا مرکزارتباط کارآفرین به شماره 23350-021 تماس بگیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: