کد خبر: ۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
با سلام و احترام دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در سال "اقتصاد مقاومتي: توليد و اشتغال"، فرصت مناسبی برای معرفی آخرین دستاوردها و تلاشهای فعالان حوزه اقتصادی و مالی کشور و موقعیت مناسبی برای شنیدن انتظارات و خواسته‌های مشتریان برای بهبود محصولات و خدمات این حوزه بود.
بدین وسیله به کلیه همکاران مان در صنعت بورس، بانک و بیمه کشور خداقوت می گویم.
 همچنین از زحمات مدیران و کارشناسان شرکت بیمه ایران معین که در این چند روز با اشتیاق تمام پاسخگوی شبکه فروش،مشتریان و مراجعان به غرفه شرکت بیمه ایران معین بوده‌اند و برای پیشبرد فروش بیمه زندگی مان تلاش کرده‌اند و همکارانمان در روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران  و مرکز آموزش بیمه ایران که برای برگزاری این نمایشگاه نهایت همراهی را داشته‌اند سپاسگزارم.
در اين نمايشگاه از تعداد مراجعين مرتبط با بيمه زندگي" مان "مشخص شد اين محصول كه هدفش افزايش مقاومت و امنیت خاطر در زندگي ايرانيان است جاي خود را در بازار بيمه زندگي كشور باز كرده است و اين اميدواري را ايجاد كرد كه بيمه‌هاي زندگي اگر با طراحي خوب و معتبر ارائه شوند، مي‌توانند نياز مردم را مرتفع سازند.
 امیدوارم این نمایشگاه برای کلیه مسئولان و تصمیم سازان الهام بخش بوده و به زودی شاهد شکوفایی حوزه اقتصادی و مالی کشور و به ویژه صنعت بیمه باشیم. ابراهیم حمیدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین



نام:
ایمیل:
* نظر: