کد خبر: ۴۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
نشریه گزارش موردی سی و ششمین شماره خود را به مطالعه تطبیقی طرح های مستمری بازنشستگی خصوصی در کشورهای منتخب اختصاص داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه تعیین یک ساختار مناسب و منجسم برای نظام چندلایه ای تامین اجتماعی، نیازمند مشارکت تمامی بخش ها در تدوین و اجرای این ساختار بوده و نقش بخش خصوصی در تکامل این مجموعه غیرقابل انکار است. شرکت های بیمه بازرگانی یکی از عمده مؤسساتی هستند که در کنار بخش های اجتماعی مشغول ارائه خدمات پایه، جایگزین و یا مکمل در حوزه های مشترک می باشند. شناخت ساز و کار ارائه خدمات تامین اجتماعی و همچنین طرح های مختلف در دنیای کنونی ضرورتی بی بدیل جهت توسعه و پیشرفت در این زمینه می باشد.
بر پایه این گزارش این مطالعه با هدف شناسایی ساختار ارائه مستمری های بازنشستگی در سیستم تامین اجتماعی کشورها در بخش دولتی و خصوصی انجام پذیرفته است. این تحقیق تطبیقی – مقایسه ای و از نوع توصیفی میباشد که با استفاده از داده های کتابخانه ای، منابع علمی معتبر و تجارب منتشر شده شرکت های بیمه بازرگانی و سازمان های بیمه اجتماعی کشورهای منتخب،سازمان بهداشت جهانی و بانک جهانی انجام شده است.
علاقه مندان جهت تهیه این نشریه که به قیمت 8000 تومان ارائه می شود می توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت آباد – میدان شهید تهرانی مقدم – خیابان سرو غربی – نرسیده به میدان قیصر امین پور(شهرداری سابق) – پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید مجازی از طریق مراجعه به آدرس /htpp://bookstore.irc.ac.ir امکان پذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: