کد خبر: ۴۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در بازدید از اداره امور شعب شرق استان تهران اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد بانک مهر اقتصاد در عرصه اقتصاد مقاومتی عملکرد مناسبی داشته است.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران؛ محسن منشوری_  مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک _  در این بازدید هدف اصلی این اداره کل را نظارت، کنترل، ارتقای سلامت اداری و مالی و افزایش بهره وری بانک عنوان کرد و اظهار داشت: در بنگاه های اقتصادی به ویژه موسسات پولی و بانکی، توجه به سلامت مالی و اداری بسیار حائز اهمیت است چرا که بی توجهی به این امر موجب بی انضباطی مالی و رشد فساد و در نتیجه بی اعتمادی به این موسسات می شود و آنها را با مخاطرات بزرگی روبرو می کند.
وی با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری، بیان داشت: مديريت نقدينگي، تخصيص بهينه منابع، گسترش بانكداري الكترونيك و ساماندهي مطالبات معوق مهم ترین نقش‌ بانك‌ها در راستاي تحقق سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي است که به یاری خداوند متعال و تلاش همکاران، بانک مهر اقتصاد در تمامی این عرصه ها عملکرد خوبی از خود نشان داده است.
منشوری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی همه کارکنان پر تلاش شعب شرق استان تهران، گفت: وجود همکاران کارآمد، متعهد و دلسوز یک سرمایه بزرگ و نیرویی پیش برنده برای بانک محسوب می شود و می تواند با فعالیت هوشمندانه و هم افزایی، موجب موفقیت استان در تمامی شاخص های بهره وری باشد.
در ادامه این دیدار علیرضا چراغی رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران بیان داشت: هدف بازرسی، بهبود توان مدیریت مالی و اداری است و این امر نیز با نظارت مستمر در تمامی سطوح محقق می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: