کد خبر: ۴۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت اقتصاد و دارايي و محسن انصاري قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران با اهداي لوح سپاس، از زحمات و تلاش هاي مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي ارائه خدمات شايسته و ارزشمند به ايثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا و همچنين اهتمام در شناسايي نيازمندان واقعي جامعه به منظور رفع احتياجات ضروري آنان با هدف تحقق اقتصاد مقاومتي و ايجاد اشتغال و حمايت از کارآفريني تشکر و قدرداني نمودند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در بخشي از اين تقديرنامه آمده است: شکوه ايمان و قامت پرصلابت امروز ايران اسلامي، ميراث آزادگي ها و جانفشاني هاي شهداء و ايثارگران معظم است. آنان که از برکت نفوس روحاني و حضور آسماني شان نهال انقلاب بالنده گرديد.
اکنون که جنابعالی به عنوان یادگاران و میراث داران فرهنگ غنی و اصيل ايثار و شهادت پرچمدار و مروج روحيه ايثار و فداکاري در نظام پولي و سرمايه اي کشور هستيد و رسالت عظيم توسعه بانكي و اقتصادي را در نظام جمهوري اسلامي ايران بردوش مي كشيد، بر خود مي باليم و آرزوي توفيق روز افزون را از خداوند متعال مسئلت داريم.
امید است به دست توانمند و پر برکت جامعه شاهد و ایثارگر کشور شاهد توسعه، بالندگی و تعالی روز افزون اقتصاد کشور در قالب نظام اقتصاد مقاومتي باشيم. انشاالله

نام:
ایمیل:
* نظر: