کد خبر: ۴۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، کلید پیروزی نامزدها در انتخابات فرانسه ، نگرانی پکن از حضور شورشیان چینی در سوریه و عقب نشینی حزب محافظه کار از کاهش مالیات از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
به گزارش تجارت آنلاین،  کلید پیروزی نامزدها در انتخابات فرانسه ، نگرانی پکن از حضور شورشیان چینی در سوریه و عقب نشینی حزب محافظه کار از کاهش مالیات از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.

*کلید پیروزی انتخابات فرانسه در فرا عادی بودن- لوموند
دور اول انتخابات فرانسه آغاز شد . کمپین نامزدهای انتخاباتی رویکرد جدیدی را از شرکت کنندگان نشان داد که هریک از هنجارهای عادی فاصله داشتند. در این انتخابات سراسری یازده نامزد با یکدیگر رقابت می کنند. پیش بینی می‌شود که هیچ از نامزدها نتوانند در دور نخست حد نصاب آرا را کسب کرده و به این ترتیب، دو نامزدی که بیشترین آرا به نامشان به صندوق انداخته شده به دور دوم راه می‌یابند.
کلید عجیب نامزدهای برای پیروزی در انتخابات فرانسه!

*نگرانی پکن از حضور شورشیان چینی در سوریه – ساندی مورنینگ پست
افزایش حضور شورشیانی جهادی چین در سوریه باعث نگرانی و بالا رفتن تهدید امنیتی برای چین شده و باعث شده تا استراتژی خود در خاورمیانه را تغییر دهد. برخلاف قدرتهای بزرگی چون روسیه و آمریکا، چین حضور محدودی در روابط منطقه داشته است اما پکن نسبت به امنیت ملی خود و تهدید افراطی گری شورشیان در سوریه نگران است.
کلید عجیب نامزدهای برای پیروزی در انتخابات فرانسه!

*عقب نشینی حزب محافظه کار از کاهش مالیات – گاردین
فیلیپ هاموند وزیر خزانه داری از رها کردن برنامه حزب محافظه کار برای کاهش مالیات بر درآمد خبر داد.سخنان وزیرخزانه داری حاکی از آن است که  مجبور به ترک این وعده مهم دولت ترزا می است. این سخنان باعث پاسخ شدید و انتقاد از سوی جرمی کوربین از حزب کارگر شد
کلید عجیب نامزدهای برای پیروزی در انتخابات فرانسه!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار