کد خبر: ۴۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری گفت: اقتصاد ایران در حال پیوستن با اقتصاد جهانی است و در این شرایط اگر با معیار ها و استاندار های اقتصاد جهانی خود را منطبق نسازد محکوم به شکست خواهد بود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری ، وی که در جمع فعالان صنعت شوینده ،آرایشی و بهداشتی سخن می گفت افزود: در این صنعت با توجه به رشد مناسبی که طی چند سال اخیر حاصل شده پتانسیل بالایی برای حضور در بازارهای جهانی مشاهده می شود. اما اگر نتوانیم خود را با استاندارد های جهانی منطبق کنیم در بلند مدت جایگاه خود را در بازار های جهانی از دست خواهیم داد.
جهانگیری خاطر نشان کرد: مسلما همراه شدن با اقتصاد جهانی نیازمند استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تجربیات مدل های موفق اقتصادی در این زمینه است . این نکته یعنی استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بومی کردن آن در منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز مشهود و بارز است.
نایب رییس اتاق بازرگانی تهران در ادامه در خصوص اقدامات اتاق در زمینه حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد: ما در اتاق تمام مطالبات بخش خصوصی را به دولت منتقل کردیم و به عنوان نماینده بخش خصوصی تمام توان خود را برای رفع مشکلات بخش خصوصی به کار می بندیم. اتاق بازرگانی با توجه به تشکل محور بودن سهم قابل توجهی از اقتصاد کشور را در اختیار دارد و این موضوع باید باعث شود تا مشکلات اساسی اعضا توسط اتاق بازرگانی به شکل مناسب رفع  گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: