کد خبر: ۴۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران به همراه اخوان رئيس اداره اعتبارات و بين الملل و شريفي مدير شعب استان البرز، طي جلسه اي به منظور تقويت همکاري هاي دوجانبه و گسترش زمينه هاي تعاملات بانکي با ابراهيم آقاپور نائب رئيس هيات مديره شركت سازه گستر سايپا ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در ابتداي جلسه، تليکاني از اقدامات موثر شرکت در راستاي اشتغالزايي و تحقق اقتصاد مقاومتي تقدير نمود و بيان داشت: همکاري با بانك قرض الحسنه مهر ايران و بهره مندي از خدمات و تسهيلات قرض الحسنه آن مي تواند نقش بسزايي در افزايش كارايي پرسنل اين مجموعه از طريق ارتقاء سطح رفاهيات و توجه به معيشت آنان داشته باشد.
وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه این بانک با کارمزدی کمتر از ۴ درصد به نيازمندان واقعي جامعه تعلق مي گيرد و سازمان ها، نهادها و شرکت هاي دولتي و خصوصي مي توانند با استفاده از اين امكانات، بخشي از مايحتاج ضروري كاركنان خود را تامين نمايند تا با رفع دغدغه هاي مالي آنان، انگيزه بيشتري براي توليد و دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي در مجموعه ايجاد گردد.
در ادامه ابراهیم آقاپور نیز ضمن اشاره به تعداد زیاد پرسنل شرکت اظهارداشت: این شرکت در زمينه اشتغالزايي و ارتقاء توليد ملي گامهاي مثبت و موثري برداشته است و اميدواريم با انعقاد اين تفاهمنامه که در قالب طرح اعتبار در حساب جاري ميان دو مجموعه به امضاء رسيده است بتوانيم مشکلات مالي كاركنان را مرتفع نماييم.
اخوان نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید به امتیازات اعتباري حاصل از انتقال حساب حقوق و دستمزد کارکنان براي آنان گفت: مديران رفاهي و مالي شرکت سازه گستر سايپا با انتقال حساب حقوق پرسنل مجموعه مي توانند نقش شايسته اي در افزايش امتيازات ايفا نموده تا انگيزه بيشتري براي توليد و كيفيت بهتر قطعات توليد شده را شاهد باشيم.
در ادامه شریفی نیز سبد محصولات، خدمات و طرح های تسهيلاتي، ويژگي هاي ايجاد باجه VIP در محل شرکت و جانمايي دستگاه خودپرداز را تشريح نمود.
شایان ذکر است، منصوری رئیس شعبه شهید بهشتي کرج و امتيازي، تمدن و اسماعيلي فر مديران رفاهي و مالي شرکت سازه گستر سايپا نيز در اين نشست حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: