کد خبر: ۴۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد خبر داد:
نشست هم‌اندیشی بانک و بیمه، با حضور اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد، جمشید جام‌خانه، مشاور اجرائی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات و همچنین معاونان و مدیران ارشد دو سازمان برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد، نشست هم‌اندیشی بانک و بیمه، با حضور اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد، جمشید جام‌خانه، مشاور اجرائی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات و همچنین معاونان و مدیران ارشد دو سازمان برگزار شد.
در جریان این نشست که با هدف توسعه همکاری‌های متقابل بانک و بیمه برگزار شد، فعالیت شعب بانک صادرات در زمینه صدور بیمه‌نامه عمر مانده‌بدهکار و همچنین اجرای تفاهم‌نامه طرح نسیم، مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار، اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد، با اشاره به لزوم تقویت همکاری بانک و بیمه، از تلاش‌های صورت گرفته برای جذب پوتفوی بیمه‌ای مشتریان بزرگ بانک صادرات در بیمه سرمد قدردانی کرد. وی با بیان اینکه در سال گذشته 500 شعبه بانک به‌منظور بازاریابی و فروش بیمه‌های استاندارد (آتش‌سوزی، مسئولیت، حوادث و سفر) آموزش دیدند، نسبت به فعالیت تمامی شعب بانک صادرات در این زمینه ابراز امیدواری کرد.
توسعه فعالیت بانک در حوزه بیمه‌نامه عمر مانده بدهکار، که پرداخت وجوه تسهیلات در صورت فوت وام‌گیرندگان را تضمین می‌کند، از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بر لزوم آن تاکید شد.
در پایان مدیران بانک صادرات و شرکت بیمه سرمد بر لزوم برگزاری مستمر جلسات هم‌اندیشی در خصوص همکاری متقابل این دو سازمان تاکید کردند و این دیدارها را گامی موثر در پیگیری اجرای طرح‌های مشترک بانک و بیمه دانستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: