کد خبر: ۴۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
تقوی، مدیر شعب استان گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران از عملکرد مطلوب شعب استان در حوزه های مختلف بانکي و رشد ۸/۵۱ درصدي منابع قرض الحسنه جذب شده سال ۹۵ نسبت به پايان سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تقوي با اشاره به تلاش ها و اقدامات مثبت صورت گرفته در سال ۹۵ بيان داشت: در سالي که گذشت، پرسنل استان با بهره گيري از رهنمودهاي مديران ارشد بانک توانستند گامهاي موثري را در راستاي تحقق اهداف تعيين شده برداشته و به سهم بيشتري از بازارهاي مدنظر دستيابند.
وی افزود: کارکنان صف و ستاد استان با همکاری، همدلی و برنامه ریزي هاي مدون، عملکرد شايسته اي در خصوص انجام فعاليت هاي بازاريابي و مراجعه به مشتريان بالقوه به منظور معرفي سبد محصولات و طرح هاي تسهيلاتي بانك ارائه نمودند.
مدیر شعب استان گلستان تصریح کرد: نزدیک به ۵۰۰ سازمان، دهیاري و شرکت هاي تعاوني، صنعتي و توليدي در سطح استان مورد بازاريابي قرار گرفته اند که با تشريح خدمات قرض الحسنه بانك، بخشي از اين مجموعه ها نسبت به سپرده گذاري و انتقال گردش مالي خود به شعب ما، مبادرت ورزيدند.
تقوی خاطرنشان ساخت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان ۹ شعبه و ۴۷ نفر پرسنل دارد که تمامی آنان همگام با سیاست هاي تدوين شده سازمان و با هدف توسعه بانکداري اسلامي و اشاعه خدمات قرض الحسنه اقدام مي نمايند.
وی افزود: با برنامه ریزی های منظم و مستمر صورت گرفته در زمينه جذب منابع پايدار براي سال ۹۵، شعب آق قلا ( کد ۶۲۰۱)، شهيد نامجو (کد ۶۲۰۶)، کردکوي (كد ۶۲۰۵)، شهيد رجايي آزاد شهر (كد ۶۲۰۳) و كلاله (كد ۶۲۰۷) به عنوان پنج شعبه برتر استان معرفي شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: