کد خبر: ۴۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
میلاد عبادی پور والیبالیست موفق کشورمان در شعبه مرکزي اروميه بانک قرض الحسنه مهر ايران واقع در استان آذربايجان غربي، افتتاح حساب کرد و به باشگاه خيرين بانك پيوست.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عبادي پور سابقه حضور در تيم ملي نوجوانان ايران در مسابقات قهرماني زير ۲۱ سال جهان در سال ۲۰۱۳ و حضور در تيم ملي جوانان در مسابقات قهرماني جوانان آسيا را در کارنامه خود دارد. وي جوان‌ترين بازيکن ايران در مسابقات ليگ جهاني ۲۰۱۴ بود و در سال ۱۳۹۳ بعد از دو سال حضور در کاله به شهرداري اروميه پيوست. ملي پوش محبوب كشورمان سال بعد را با قهرماني در ليگ برتر سپري كرد و در سال ۱۳۹۶ در الريان قطر نقش آفريني نمود.
عبادی پور که با بازی خوب خود تا کنون در رده های نوجوانان و جوانان افتخارات باشکوهی را براي هموطنان خود به ارمغان آورده است، اين بار با افتتاح حساب در شعبه مرکزي اروميه بانك قرض الحسنه مهر ايران به عضويت باشگاه خيرين اين بانك درآمد.
وی تا کنون موفقیت های بی بديلي در عرصه واليبال کشور و مسابقات بين المللي به دست آورده است و با افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ايران يک گام مثبت در راستاي ترويج سنت الهي قرض الحسنه و كمك به توانمندسازي نيازمندان جامعه برداشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: