کد خبر: ۴۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: مقاومت بانک مرکزی اروپا در تغییر سیاست ها، کندی رشد اقتصادی آمریکا، سفر پاپ به مصر و آشتی دادن فرانسوی ها توسط مکرون از مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*مقاومت بانک مرکزی اروپا در تغییر سیاست ها  -فایننشال تایمز
ماریو دراگی ریاست بانک مرکزی اروپا نسبت به فشار آلمان برای کاهش سیاست تسهیلات مالی مقاومت کرد. ریاست بانک مرکزی اروپا معتقد است خطرهای اقتصادی همچنان ادامه دارند و بانک مرکزی به برنامه خرید اوراق قرضه کشورهای منطقه یورو ادامه می دهد.مقامات آلمانی نسبت به پایین بودن نرخ بهره ناراضی هستند و معتقدند این امر باعث صدمه به شرکت های بیمه و موسسات مالی آلمانی شده است.
از دردسرهای تازه ترامپ تا آشتی دوباره فرانسوی ها

*کندی رشد اقتصادی آمریکا – نیویورک تایمز
در سال 2017 رشد اقتصادی آمریکا با کندی همراه بوده است. آمریکایی ها نسبت به اقتصاد احساس خوشبینی دارند اما رویکردشان به گونه ای بوده که به چالش برای دولت ترامپ تبدیل شده است.نرخ فعالیت مشتریان در اوایل سال بهبود داشت اما اکنون به پایین ترین سطح خود رسیده است و تاکنون اقتصاد تنها 0.7 درصد رشد داشته که بسیار کمتر از دوره باراک اوباما است.
از دردسرهای تازه ترامپ تا آشتی دوباره فرانسوی ها

*سفر پاپ به مصر – الپاییس
پاپ فرانسیس اولین رهبری است که به مصر که توسط دیکتاتوری السیسی حکومت می شود سفر می کند. رئیس جمهور مصر السیسی ، از پاپ استقبال کرد. پاپ فرانسیس قراراست از دانشگاه الازهر در قاهره دیدار کند.
از دردسرهای تازه ترامپ تا آشتی دوباره فرانسوی ها

*مکرون خواستار آشتی دادن فرانسوی ها – فیگارو

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در مصاحبه با فیگارو اعلام کرد« می خواهم فرانسوی ها را بایکدیگر آشتی دهم. این نامزد مستقل از جنبش "حرکت به جلو" تاکید دارد که سیاستش می تواند باعث پیروزی در دور دوم انتخابات فرانسه در 7 مه شود.
از دردسرهای تازه ترامپ تا آشتی دوباره فرانسوی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار