کد خبر: ۴۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
با حمایت بانک ایران زمین انجام شد:
اولین کنفرانس ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری در حوزه صنعت خراسان جنوبی با محوریت دانشگاه صنعتی بیرجند و حمایت تعدادی از بانک ها و سازمان ها از جمله بانک ایران زمین در منطقه ویژه اقتصادی استان با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی: در ابتدای این مراسم پرویزی استاندارخراسان جنوبی از حمایت های بانک ایران زمین و سایر بانکها و مؤسسات حامی همایش تشکر و قدردانی کرد.
در این همایش پنل های تخصصی با موضوعات توسعه بخش معادن استان توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی،توسعه بخش گردشگری و کشاورزی با حضور آقایان احمد جمالی مدیر کل سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر مرتضی الله داد معاون اقتصادی اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی ایران، معاون وزیر فن آوری اطلاعات، مدیر کل بورس کالا و خدمات ایران، دکتر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی کشور و تعدادی از مدیران کشوری تشکیل شد.
این جلسات طی دو روز کاری با موضوعات مختلف ادامه داشت، در حاسیه این همایش یزدانی مدیریت شعب بانک ایران زمین استان با تعدادی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان دیدار و گفتگو کرد که در نتیجه همکاری فی مابین بانک ایران زمین و شرکت ساختمانی و راه سازی بیستون در منطقه ویژه اقتصادی استان و تعداد دیگری از شرکت های صنعتی برقرار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: