کد خبر: ۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در مراسم افتتاح شعبه شهید خضریان همدان گفت: با برنامه ریزی های مدون تلاش می کنیم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به تحقق اهداف شعار سال، کمک نماییم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان؛ سید ضیا ایمانی_  مدیر عامل بانک _  در مراسم آغاز به کار شعبه شهید خضریان، افتتاح این شعبه را با توجه به جایگاه منطقه ای آن مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد که با گشایش این شعبه، در پاسخگویی به نیازهای بانکی و مالی مشتریان و سپرده گذاران مطلوب تر عمل کرد.
مدیر عامل بانک در بازدید از شعب استان همدان، ضمن بررسی میدانی با روسا و کارکنان شعب به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت وی در این بازدید ها  با ابراز خرسندی از وضعیت شعب بانک ضمن تشکر از زحمات همکاران، گفت: خوشبختانه شعب استان همدان با پيروي از سياست گذاري هاي كلان بانك و برخورداری از برنامه منسجم توانسته عملكرد مناسبي داشته باشد كه اين روند بايد همچنان با سرعت و دقت بيشتري ادامه پيدا كند.
وی خاطر نشان کرد: مديران و کارکنانی مي توانند زمينه جذب، حفظ و نگهداشت مشتريان را فراهم كنند كه خود را به سلاح آگاهي، دانش، تخصص و  برآورد صحيح از مطالبات مشتریان و سپرده گذاران تجهیز نموده باشند.
ایمانی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر بانک در سال های اخیر بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در نظر دارد در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در سالی که با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال نام گذاری شده است با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتواند به تحقق این شعار و اهداف بانک دست یابد.
گفتنی است در این سفر معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی، سرمایه انسانی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی و رئیس اداره انتصابات مدیر عامل بانک را همراهی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: