کد خبر: ۴۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: فشار به بازار ماهی با افزایش اشتهای چینی ها، صد روز در دربار شاه ترامپ، اعتراضی آتشین در برزیل و غرامت 9 میلیون پوندی به قربانیان اشتباه پزشکی از مهمترین تیترهای روز یکشنبه روزنامه های جهان هستند.
*فشار به بازار ماهی با افزایش اشتهای چینی ها – نیویورک تایمز
افزایش تقاضای چین برای ماهی باعث شده تا میزان صید ماهی در کشورهای وابسته به صید ماهی چون سنگال یا  مکزیک با مشکل روبرو شوند.  صید بیش از اندازه ماهی باعث شده تا این حرفه با تهدید و بیکاری میلیونها نفر روبرو شود. چین با جمعیت بزرگ و رشد ثروت برای خرید ماهی بزرگترین کشتی های صید را دارد وبرای صید ماهی به آبهای دیگر کشورها می روند امری که باعث بیکاری در کشورهای فقیر می شود.
صد روز در دربار پادشاه ترامپ!

*صد روز در دربار شاه ترامپ – فایننشال تایمز
چالش برای قدرت ، درزکردن اطلاعات و تغییر سیاست ، سه ماه اول دولت دونالد ترامپ را به خود اختصاص داد. در 29 آوریل دربار و پادشاهش صدمین روز قدرت ترامپ را پشت سرمیگذارد و رئیس جمهور نشانه های نگرانی را درباره دستاورد این مدت نشان داده است و در توییت های خود رسانه ها را مورد سرزنش قرارداده است.
صد روز در دربار پادشاه ترامپ!

*اعتراضی آتشین در برزیل – وال استریت ژورنال
اعتصاب عمومی در برزیل باعث مختل شدن شبکه حمل و نقل شهری شد. این درحالی بود که معترضان به اصلاحات دولت میشل تمر در قانون کار و حق بازنشستگی به خیابانها ریختند و با پلیس درگیر شدند.
صد روز در دربار پادشاه ترامپ!

*غرامت 9 میلیون پوندی به قربانیان اشتباه پزشکی – گاردین

سازمان بهداشت انگلیس پذیرفت تا 9 میلیون پوند غرامت قربانیان جراحی های اشتباه پزشکی را بپردازد. تعداد بیمارانی که قربانی تشخیص اشتباه یک جراح متخصص سرطان شدند درحال افزایش است . رسوایی یک جراح انگلیسی باعث نگرانی نسبت به رویدادهای مشابه در دیگر بیمارستانهای انگلیس شده است. این جراح 59 ساله متهم به انجام جراحی بدون دلیل سینه با ادعای وجود سرطان شده است تاکنون 350 نفر علیه وی شکایت کردند.
صد روز در دربار پادشاه ترامپ!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار