کد خبر: ۴۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
همزمان با اعياد شعبانيه انجام شد
بانک صادرات ایران همزمان با اعياد خجسته شعبانيه به منظور افزایش رضایت مندی و دسترسی بيشتر هموطنان به خدمات بانکی و بیمه ای از ٢ طرح بیمه ای رونمایی کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، در مراسمی با حضور جمشيد جام خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی و جمعی از مدیران این بانک و بیمه سرمد برگزار شد از آغاز بكار جشنواره های بیمه ای " طرح نسیم" و " بیمه عمر مانده بدهکار" خبر داده شد.
جام‌خانه، در این مراسم با اشاره به عملکرد بانک در سال گذشته گفت: توسعه خدمات و تبدیل شعب به سوپرمارکت مالی یکی از اهداف راهبردی بانک صادرات ایران است که سال گذشته مطرح و با جدیت در حال پیگیری است و هدف از اجرای آن افزایش دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکی، بیمه ای، صرافی و ... مي باشد.
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح هاي بیمه‌ای ياد شده به عنوان بخشی از خدمات سوپرمارکت‌ های مالی گفت: با هماهنگی شرکت بیمه سرمد دو طرح «نسیم» و «بیمه عمر مانده بدهکار» آماده اجرا می‌باشد که مزایای زیادی برای مشتریان و هموطنان خواهد داشت. جام خانه افزود: در طرح نسیم، بیمه ‌نامه‌ های استاندارد و جذاب به مشتریان ارائه خواهد شد.  
بیمه عمر مانده بدهکار دركنار مزايا و منافع براي مشتريان، تأثیر زیادی در کاهش ریسک اعتباری شعب و کاهش مطالبات معوق دارد.
معاون شعب و بازاریابی با اشاره به اجرای جشنواره طرح نسیم گفت: این جشنواره ٤ ماهه بوده و از ١٠ اردیبهشت‌ماه و همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) شروع و تا ١٠ شهریورماه ادامه خواهد داشت. در ابتدای این جشنواره، ٥٠٠ شعبه فعال مي شوند و ماهانه ٥٠٠ شعبه دیگر نیز به شعبي كه اين خدمات را ارايه مي دهند، افزوده خواهد شد. 
وی در خصوص جشنواره طرح بیمه عمر مانده بدهکار نیز اظهار داشت: جشنواره این طرح در تمامی شعب بانک صادرات ایران از ١٠ اردیبهشت‌ماه به مدت سه ماه تا ١٠ مردادماه برگزار می‌شود. در این طرح بیمه‌ای تسهیلات مشتریان به صورت اختیاری بیمه عمر می‌شود. 
دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد نیز طی سخنانی اظهار داشت: این شرکت براساس اصول حرفه ای بنیان نهاده شده و با وجود زمان کم فعالیت موفق شده رتبه اول توانگری مالی در بين بيمه ها را کسب کند. 
وی در خصوص اجرای این دو طرح بیمه‌ای گفت: این دو طرح برای ورود به سوپرمارکت مالی بانک صادرات ایران به صورت ساده طراحی شده که ذینفعان بانک از آنها بهره‌مند می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: