کد خبر: ۴۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
از امروز در شعب بانک صادرات صورت گرفت:
با هدف توسعه همکاری‌های متقابل بانک و بیمه و تسهیل دسترسی افراد به بیمه‌نامه‌ها، طرح نسیم بیمه سرمد در شعب منتخب بانک صادرات اجرایی شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، با هدف توسعه همکاری‌های متقابل بانک و بیمه و تسهیل دسترسی افراد به بیمه‌نامه‌ها، طرح نسیم بیمه سرمد در شعب منتخب بانک صادرات اجرایی شد.
براساس این گزارش، اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه‌سرمد، جامخانه، مشاور اجرائی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات و دکتر ملک‌لو،مدیرمنطقه مرکز تهران این بانک،از اجرای عملیاتی طرح نسیم در شعبه جمهوری (239) بانک صادرات ایران بازدید کردند.
درجریان این بازدید، مدیرعامل بیمه سرمد اجرای طرح نسیم در شعب منتخب بانک صادرات را گامی موثر در جهت تسهیل دسترسی مشتریان به بیمه‌نامه‌ها و آگاه شدن عموم مردم از خدمات بیمه‌ای معرفی و در خصوص اجرای این طرح در دیگر شعب بانک صادرات ابراز امیدواری کرد.
دلفراز با اشاره به آموزش دیدن نیروهای مستقر در شعب بانک در جهت بازاریابی و فروش بیمه‌نامه‌های استاندارد (آتش‌سوزی، مسئولیت، حوادث و سفر)، تقویت همکاری بانک و بیمه را در فرهنگ‌سازی در عرصه بیمه معرفی و بر لزوم تقویت این همکاری‌ها تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: