کد خبر: ۴۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
گروه سرمایه گذاری شرکت ژاپنی KYOMURA در راس هیاتی با هدف سرمایه گذاری مشترک در زمینه شیلات در سفر به چابهار ضمن بازدید از امکانات منطقه با فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار آشنا شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از فرینا، یکی از مدیران فنی این شرکت و سرپرست این هیات هدف از سفر خود را ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار، خصوصاً در زمینه های شیلات عنوان کرد و گفت: زمینه های سرمایه گذاری مشترک مورد هدف صید تن ماهی، پرورش آبزیان و عرضه غذاهای دریایی می باشد که فعالیت در این زمینه ها باعث توسعه و مدرنیزاسیون صنعت شیلات ایران و اشتغال زایی خواهد شد.
"سوگاکو کیمیورا" افزود : در این سفر از امکانات و زیرساخت ها از جمله سردخانه 4100 تنی، بازار ماهیان، اسکله های صیادی هفت تیر و تیس و همچنین طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید به عمل آورده ایم.
وی زمینه های سرمایه گذاری مشترک را صید تن ماهی و خاویار، فرآوری غذاهای دریایی، پرورش آبزیان از جمله میگو و خاویار، تهیه و فروش غذاهای دریایی به صورت عمده یا در رستوران های عرضه کننده غذاهای دریایی عنوان کرد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان آزاد چابهار در نشست مشترک با این هیات با اشاره به تسهیلات و مزیت های سرمایه گذاری در این منطقه گفت: منطقه آزاد چابهار از شرکت های ژاپنی جهت سرمایه گذاری در این منطقه استقبال نموده و امید داریم که سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور، زمینه انتقال تکنولوژی و فناوری ژاپن در بخش شیلات و همچنین سایر بخش های صنعتی شود.
سعید عیسی زاده پس از تشریح زیرساخت های موجود در زمینه های سرمایه گذاری گفت: با توجه به وجود روحیه، استعداد و مراکز آموزش عالی جهت ایجاد زمینه‌های توسعه، چابهار عامل اصلی توسعه استان است. 
هیأت ژاپنی در جلسه ای با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی و تعدادی از مدیران سازمان سئوالاتی در زمینه چگونگی واگذاری زمین، تضمین سرمایه گذاری، اخذ مجوزهای فعالیت لازم و ... مطرح نمود که در این جلسه به سئوالات آنان پاسخ داده شد. 
شرکت کیومورا KYOMURA در سال 1985 توسط آقای کیوشی کیمیورا در کشور ژاپن راه اندازی شد. و در زمینه فروش عمده غذاهای دریایی و مدیریت رستوران غذاهای دریایی فعالیت می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: