کد خبر: ۴۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
ماهنامه داخلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در مصاحبه‌ای با آقای ابراهیم حمیدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین گفتگو داشته که به دو سوال مطرح شده ذیل پاسخ داده شده است.
1 - سال 95 چگونه گذشت؟ در سال 1395 اقتصاد مقاومتی در دستور کار این شرکت بود و تلاش شد با بکارگیری اصول علم اقتصاد و مدیریت در مسیر تحقق این امر مهم گام برداشته شود. سالی که گذشت با شرایط اقتصادی پسابرجام گره خورده بود و همین امر سبب گشایش در بازارهای کسب و کار و به خصوص بیمه شد که البته  هنوز در این مسیر راه طولانی در پیش است. از سوی دیگر، شرکت بیمه ایران معین بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با بیمه ایران اقدام به طراحی و فروش محصول بیمه زندگی "مان" کرد و در یک سال گذشته توانست فعالیت¬های آموزشی و پشتیبانی خود از بیمه زندگی «مان» را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
سال 95 برای شرکت بیمه ایران معین سال خوبی بود. شعب شرکت روند روبه رشدی داشتند، محصولات ارتقا پیدا کردند و با توجه به نظرات مشتریان بهبود داده شدند. همچنین سال گذشته  سال موفقیت در فروش بیمه زندگی مان بوده است. این محصول در بخش حق بیمه تولیدی 180 درصد و در بخش تعداد بیمه نامه 50 درصد رشد داشته که این رشد بسیار خوبی است و نشان دهنده ویژگی‌های رقابتی و طراحی مناسب مدل کسب و کار این  محصول است. درزمینه بیمه زندگی مان به‌روزرسانی و پشتیبانی‌ها خوبی ارائه شده است و با توجه به اشتیاق شبکه فروش امیدورایم که این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.
 خدا را شاکریم که نیروی انسانی خلاق، متعهد و کارآمد در شرکت بیمه ایران معین همگی برای تحقق اهداف شرکت تلاش می‌کنند.
2 - برای سال آینده چه دورنمایی برای شرکت بیمه ایران معین ترسیم کرده‌اید؟ شرکت بیمه ایران معین در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی فعالیت می¬کند که ظرفیت و تعداد این مناطق در حال گسترش است و دورنمای فعالیت این شرکت برای سال بعد این است که در مناطق آزاد جدید حضور فعالی داشته باشد. از سوی دیگر، این شرکت در پی کسب مجوز فروش بیمه زندگی در سرزمین اصلی و یا تبدیل شدن به شرکت تخصصی بیمه زندگی است و امید دارد که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران زمینۀ انجام این کار مهم را فراهم سازد تا از این مسیر هم به توسعۀ بیمه¬های زندگی در کشور کمک شود و هم تجربۀ تخصصی بیمه ایران معین در حوزۀ بیمه¬های زندگی بیشتر به¬کار گرفته شود. در صورتی که این امر محقق شود، این شرکت آمادۀ ارائه محصولات بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی در بازار بیمه¬‌های زندگی خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: