کد خبر: ۴۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
همزمان با سالروز میلاد فرخندۀ حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور قائم مقام، معاونان و جمعی از مدیران و کارکنان، از مهندس علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این مراسم مینا صدیق نوحی سرپرست قائم مقام مدیر عامل با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، ایثارگران و جانبازان را اُسوۀ مقاومت و ايثار  دانست و گفت: کار ایثارگران و جانبازان برای رضایت خدا و دفاع از جمهوری اسلامی بود و این ایثار و فداکاری با هیچ چیز دیگری قابل تقدیر و جبران نیست. وی افزود: ما استقلال و امنیت امروز خود را مدیون فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان هستیم و اگر رشادت‌های ایشان نبود امروز ما در واقع این‌گونه در آسایش و امنیت نبودیم. صدیق نوحی مهندس امیرحسنخانی را انسانی دلسوز، با ایمان و ارزشمند توصیف کرد و گفت: ما باید سیره و راه مطلوب ایشان و سایر ایثارگران را الگوی خود در کار و زندگی قرار دهیم و تداوم بخش راه پر افتخار آنان باشیم.
علیرضا امیرحسنخانی نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را وظیفه شرعی و انسانی خود دانست و گفت: ما برای دفاع از کشور و کیان اسلام و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در جبهه ها حضور یافتیم و بیان فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام قابل توصیف نیست و آنها در واقع از جان و مال خود گذشتند تا ایران اسلامی حفظ شود و مردم در امنیت کامل به سر ببرند.
وی ابراز اميدواری کرد که با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران، شهدا و جانبازان، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همواره در اذهان زنده بماند و پر رنگ تر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: