کد خبر: ۴۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
پژوهشكده بيمه با ارائه 112 عنوان كتاب عمومي و تخصصي و نشریات علمی –پژوهشی وخبری – اطلاع رسانی در سی امین نمايشگاه بین المللی كتاب تهران شركت مي كند.
روابط عمومي پژوهشكده بيمه اعلام كرد: این پژوهشکده به منظور مساعدت هر چه بيشتر با علاقه‌مندان به مطالب مرتبط با بیمه های بازرگانی ، ارائه تخفیفات فرهنگی را در بخش کتب و نشریات خود در نظر گرفته است.
این تخفیف ها شامل ارائه نشریات تخصصی به صورت رایگان و تخفیف 30 درصدی جهت خرید کلیه کتاب های منتشر شده توسط این پژوهشکده می باشد
این گزارش می افزاید: همچنین متقاضیان نشریات پژوهشکده بیمه شامل فصلنامه بیمه، دو ماهانه گزارش موردی و ماهنامه افق بیمه می توانند فرم اشتراک سالانه را با 15 درصد تخفیف دریافت و ثبت نام نمایند.
بر پایه این گزارش، شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه نیز برنامه ریزی های لازم رابه منظور حضور گسترده خانواده صنعت بیمه و همکاران شرکت ها در این رویداد بزرگ فرهنگی و بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت داده است. 
گفتني است پژوهشكده بيمه در بخش كتاب‌هاي دانشگاهي، سالن 4 C ، غرفه 70 واقع در مجتمع نمايشگاهي شهر آفتاب و در فضایی به مساحت 16 متر مربع حضور دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: