کد خبر: ۴۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
حمیدی در نشست صمیمانه با کارگران شرکت زامیاد عنوان کرد:
مدیر عامل شرکت زامیاد در نشست صمیمانه با کارکنان و کارگران که به مناسبت تقارن اعیاد شعبانیه و "روز کارگر" برگزار شد تاکید کرد: تلاش این مجموعه صنعتی برای حفظ و استمرار اشتغال و افزایش تولید و رسیدن به اهداف بزرگ، با همت و همراهی کارکنان شرکت زامیاد ادامه خواهد یافت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از سایپا نیوز، فریدون حمیدی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز کارگر ضمن اشاره به نامگذاری‌های امسال توسط مقام معظم رهبری که مبتنی بر اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور است خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه تولید داخلی و توجه ویژه به موضوع اشتغال خواهد بود.
وی افزود: در این راستا، امسال "شعار تولید، اشتغال" سرلوحه کارهایمان قرار گرفته و برنامه های عملیاتی و استراتژیک شرکت نیز منطبق با اقتصاد مقاومتی طرح ریزی شده است.
مدیرعامل شرکت زامیاد در بخش دیگری از سخنان خود از نیروی انسانی مجموعه زامیاد به عنوان سرمایه های اصلی این شرکت نام برد و بیان کرد: باید با ایجاد امید و انگیزه در این عزیزان، از توانمندی‌های آنان بیش از پیش بهره مند شویم. 
حمیدی، زمینه های نشاط و انگیزه در میان کارکنان را به عنوان ابزاری در جهت رضایت شغلی و آسایش کارکنان دانست و گفت: همدلی میان مدیران و انگیزه و علاقه کارکنان و کارگران، موجب ایجاد بسترهای لازم برای پشت سرگذاشتن مشکلات می شود و تاثیر مستقیم و مثبتی در رشد و توسعه همه جانبه شرکت خواهد داشت.
وی همچنین به برخی از خواسته های رفاهی کارگران زامیاد نیز اشاره کرد و بیان داشت: با نگاه مثبت مجموعه مدیریتی زامیاد و گروه خودروسازی سایپا، رسیدگی به این خواسته ها در چارچوب ضوابط موجود، در دستور کار تیم های مختلف شرکت قرار گرفته که امیدواریم انجام این موضوعات بتواند علاوه بر رفع دغدغه مالی، آسایش و آرامش کارگران را در محیط کار تضمین نماید.
مدیر عامل زامیاد در پایان گفت: در سال جاری با برنامه ریزی مناسب انجام شده برای تولید انواع خودروهای تجاری اروپایی، نظیر : اتوبوس، مینی بوس، ون و کامیون، قصد داریم ضمن افزایش تولید سبد این نوع محصولات، سالی درخشان برای مجموعه زامیاد رقم زنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
لطف کنید یه فکری برای وانت نیسان کنید که از عهدعتیق با هم این ریخت و قیافه هر روز جلو چشم ماست از نگاه به اون خسته شدیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: