کد خبر: ۴۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
اگر در مناظره به حاشیه و جاده خاکی بروند، پاسخ‌شان را می‌دهم
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر کاندیداها به حاشیه و جاده خاکی رفتند ما هم پاسخ می‌دهیم به هر حال گاهی ما هم عصبانی می‌شویم.
خط و نشان جهانگیری برای مناظره دوم!
به گزارش تجارت آنلاین از ایلنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در مناظره دوم چه مسائلی را مطرح خواهید کرد، گفت: اگر در مورد آینده و کار و برنامه حرف بزنند من هم در همان چارچوب حرف می‌زنم و نقد می‌کنم اما اگر به حاشیه و جاده خاکی رفتند ما هم پاسخ می‌دهیم به هر حال گاهی ما هم عصبانی می‌شویم.
او درباره رنگ انتخاباتی خود گفت: ما رنگ انتخاباتی انتخاب نمی‌کنیم و بی‌رنگیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مورد هزینه‌های انتخاباتی خود هم گفت: من هیچ هزینه‌ای برای این انتخابات نکرده‌ام و صرفا از امکانات صدا و سیما برای رساندن  پیامم به مردم استفاده کردم و فکر هم می‌کنم که دوستان علاقه‌مند در فضای مجازی به اندازه کافی زحمت کشیدند و کار کردند من ستاد هم تشکیل ندادم چون وزارت کشور پیگیر بود که یک نفر برای برگزاری جلسات انتخاب شود یک نفر را برای این مساله مشخص کردیم.
او در مورد فیلم انتخاباتی خود گفت: فیلم انتخاباتی‌ام را آقای توکلی و خانم طائرپور ساختند.
جهانگیری در پاسخ به این سوال که آیا در مناظره دوم هم جدی ظاهر می‌شوید گفت: سابقه کاری من را ببینید در کارم جدی هستم یا ورود پیدا نمی‌کنم و تا ورود نکردم کسی حرفی از من نمی‌شنود اما اگر در هر کاری وارد شوم در آن در حد توان به صورت جدی صحبت می‌کنم آن هم با چارچوب‌هایی که قبول دارم.
او در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیدکار باقی مانده از ستاد اقتصاد مقاومتی در چهار ماه باقی مانده دولت یازدهم چیست، گفت: ما برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم و اینکه چهار ماه باقی مانده را از ذهن خود بیرون کنید ولی کارهای ما به صورت جدی ادامه پیدا می‌کنید یا برای  گفت‌وگو به صدا و سیما می‌آیم یا اینجا مشغول کارهای دولت هستم هیچ کاری در دولت در این ایام کند نشده است. خصوصا کارهای اقتصاد مقاومتی. دیروز به همه دستگاه‌ها طرح‌های اولویت‌دار سال ۹۶ را ابلاغ کردم و از شنبه خبر آن به رسانه‌ها داده می‌شود و برای پیگیری برنامه دقیقی داریم.
او تاکید کرد: هزینه ستاد نمی‌کنم، بر روی کمک‌های کسانی که به من لطف داشته‌اند حساب کرده‌ام. اگر لازم باشد باز در مورد جریان اصلاح‌طلب با رهبری حرف می‌زنم. جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا باید با یکدیگر در امور کشور مشارکت داشته باشند.
جهانگیری در پاسخ به این سوال که می‌گویند شما پدیده مناظرات هستید اظهار کرد:  بالاخره به صحنه آمده‌ام و باید صحبت‌هایم را انجام دهم. انتخابات سازوکار خودش را دارد و در همان سازوکار در ارتباط با حضور و یا عدم حضورم تا پایان دوران انتخابات تصمیم‌گیری می‌شود، صبر کنید تا ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.
او در پاسخ به این پرسش که آیا نقدی به نحوه برگزاری مناظره اول داشته یا خیر، گفت: من فکر می‌کنم که زمان‌های دو دقیقه‌ای برای پاسخ دادن به پرسش‌ها کم بود. تا موتور سخن گفتن روشن می‌شد با اتمام زمان دو دقیقه موتور خاموش می‌شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار