کد خبر: ۴۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
وقتی سلامت مشتریان قربانی سودجویی می شود؛
بخش عمده‌ای از مواد غذایی آمریکایی مملو از مواد افزودنی ناسالم، طعم دهنده‌های مصنوعی، رنگ‌های شیمیایی، مواد نگهدارنده، هورمون، ارگانیسم‌های اصلاح شده ژنتیکی و انواع سموم است.
بسیاری از کارشناسان تغذیه و مصرف کنندگان در دنیا با مصرف و تولید محصولات تراریخته GMO مخالفند و به طور مداوم نسبت به مصرف این مواد غذایی هشدار می‌دهند.
برخی برندهای مواد غذایی در آمریکا که نسبت به مصرف آن‌ها هشدار جدی داده شده عبارتند از:
 
ConAgra
 
 ترکیبات شیمیایی مرگ آور در این برندهای مشهور غذایی
 
کن‌اگرا با وجود اینکه بر روی بسیاری از محصولات خود عبارت " این محصول کاملا طبیعی است " را درج کرده، اما متاسفانه بسیاری نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از آلودگی باکتریایی را رعایت نمی‌کند که در نتیجه سلامت مصرف کنندگان به خطر می‌افتد، همچنین این برند تجاری از محصولات تراریخته به طور پنهان و غیر اخلاقی استفاده می‌کند.
در سال ۲۰۰۳ مشخص شد که این برند تجاری به مدت دو سال در آمریکا گوشت گاو آمریکایی آلوده به میکروب اشرشیاکلی استفاده می‌کرده است.


General Mills
 
 این پنج برند مواد غذایى ناسالم را نخرید
 
تری سدیم فسفات (TSP) که در پاک کننده‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک افزودنی و طعم دهنده در غذاهای یخ زده و فرآوری شده از جمله غلات کودکان در این برند تجاری استفاده شده است.
در سال گذشته و در نتیجه تحقیقات ثابت شد که در غذاهای برند جنرال میلز از ماده سمی BHT استفاده شده است همچنین این برند به طور مخفیانه و بدون درج روی برچسب از مواد تراریخته استفاده می‌کند.
 
 
Kraft Foods
 
 این پنج برند مواد غذایى ناسالم را نخرید
 
ماکارانی پنیری برند کرافت که رنگ زرد آن موجب افزایش جذابیت این محصول شده به دلیل حاوی بودن رنگ مصنوعی مضر منجر به بیش فعالی، آسم، بیماری‌های پوستی و حتی سرطان می‌شود.
 در سال ۲۰۱۳ با فشار‌ها این برند تجاری مجبور به حذف رنگ‌های مصنوعی از محصولات خود شد، اما تا پیش از این ده‌ها هزار نفر از محصولات این برند استفاده کرده بودند همچنین محصولات این برند حاوی میزان زیادی چربی، شکر و سدیم است.


 Heinz
 
 این پنج برند مواد غذایى ناسالم را نخرید
 
هاینز از برندهای تجاری است که بدون درج روی برچسب محصولات از محصولات تراریخته در موادغذایی خود استفاده می‌کند.
علاوه بر این سس گوجه فرنگی ساخته شده این برند از گوجه فرنگی غیرارگانیک، سرکه مقطر، شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) نمک، و انواع ادویه جات و طعم دهنده استفاده می‌کند که به دلیل استفاده از شربت ذرت با فروکتوز بالا شکرناسالم و نمک برای سلامتی بدن مضر است.

 Campbell’s Soup Company
 
 این پنج برند مواد غذایى ناسالم را نخرید
سوپ کمپ‌بل که یکی از غذاهای محبوب در بین آمریکایی‌ها است متاسفانه به طور مخفیانه از مواد تراریخته مضر بدون درج آن روی محصول استفاده می‌کرده همچنین این سوپ به عنوان محصول کم نمک به فروش می‌رسید، اما در بررسی‌ها مشخص شد که سوپ کمپبل شامل ۸۵۰ میلی گرم نمک است و این میزان نمک در یک وعده غذایی برای سلامتی بسیار مضر است.
نام:
ایمیل:
* نظر: