کد خبر: ۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: تاثیر قانون خدمات درمانی دولت ترامپ بر بازار کار، پاسخ حزب کارگر به انتخابات شوراهای انگلیس، ونزوئلا گرسنه است و تنش مامورین مهاجرت در لس آنجلس از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*تاثیر قانون خدمات درمانی دولت ترامپ بر بازار کار – نیویورک تایمز
با لغو طرح خدمات بهداشت و بیمه یا اوباماکر توسط دولت ترامپ انتظارمی رود که موتور اشتغالزایی در آمریکا نیز ضربه بخورد. از هر 8 نفر کارگر یک نفر تاثیر خواهد دید.نیروهای کار کارخانه ها با تغییر قوانین بیمه که افزایش هزینه ها را به همراه دارند با مشکل روبرو شدند.
ونزوئلا گرسنه است!

*پاسخ حزب کارگر به انتخابات شوراهای انگلیس – آبزرور

جرمی کوربین رهبر حزب کارگرپس از پیروزی حزب محافظه کار در انتخابات شوراهای محلی انگلیس اعلام کرد که برای بخش خدمات و بهداشت از مالیات ها استفاده خواهد کرد و وعده داد درصورت پیروزی جرمی کوربین در انتخابات زودهنگام  قصد دارد مالیات درآمد افرادی که بالاتراز 80 هزار پوند را افزایش دهد و از آن در حل مشکلات عمومی استفاده کند.
ونزوئلا گرسنه است!

*ونزوئلا گرسنه است – وال استریت ژورنال
ونزوئلا که درگیر بحران اقتصادی است دیگرقادر به تامین غذا برای مردمش نیست. ونزوئلا بالاترین نرخ تورم را را در جهان دارد امری که باعث می شود خانواده ها قدرت خرید نداشته باشند اقتصاد این کشور 27 درصد کوچک شده است و تعداد زیادی از مردم با هجوم به مرزها درپی یافتن مواد غذایی هستند.
ونزوئلا گرسنه است!

*تنش مامورین مهاجرت در لس آنجلس – لس آنجلس تایمز
افزایش اخراج مهاجران در لس آنجلس باعث تنش و مقاومت با مامورین مهاجرت و گمرک شده است. مامورین مهاجرت در محله های شرق لس آنجلس به خانه های مهاجران هجوم می برند تا مهاجران غیرقانونی را دستگیرکنند. بازداشت مهاجران توسط پلیس مهاجرت 35 درصد افزایش داشته است که به دلیل سیاستهای ضد مهاجرت دونالد ترامپ است.
ونزوئلا گرسنه است!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار