کد خبر: ۴۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از ورود 18 میلیون و 600 هزار شماره شبای حساب های بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت خبر داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ سید جعفر سبحانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه این تعداد از مشمولان ظرف 18 روز شماره شبای حساب های بانکی را برای دریافت سود سهام به این سازمان ارائه کرده اند، گفت: مشمولان پس از ثبت اطلاعات خود باید 15 روز بعد از آن بار دیگر به سامانه مراجعه کنند تا اگر مشکلی وجود نداشت، منتظر اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی در این ارتباط باشند.
وی با تشریح جزئیات جلسه اخیر ستاد ساماندهی سهام عدالت در سازمان خصوصی سازی، ادامه داد: اگر شماره شبای بانکی وارد شده مربوط به فرد مشمول نباشد و یا مربوط به حسابی باشد که به هر دلیلی در شبکه بانکی مسدود شده باشد یا فعال نباشد، از طریق سامانه سهام عدالت یا ارسال پیامک به فرد اعلام می شود.
سبحانی با تاکید بر اینکه برای دریافت سود سهام عدالت، وارد کردن شماره شبای حساب مشمول در سامانه الزامی است، اظهار داشت: در جلسه ستاد ساماندهی سهام عدالت که عصر روز شنبه( دیروز) برگزار شد، همکاری نامناسب برخی بانک ها و موسسات اعتباری با طرح ساماندهی سهام عدالت به عنوان یکی از مهم ترین طرح های اقتصاد مقاومتی مطرح و بحث شد.
وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد در نامه ای به بانک های عامل دارای تعامل ضعیف با سامانه سهام عدالت، اخطار داده و از آنها درخواست همکاری مناسب تر شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: