کد خبر: ۴۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
با حضور مدیران روابط عمومی بانکها صورت گرفت:
مراسم رونمایی از دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی نظام بانکی کشور برگزار شد، محمدعلی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ضمن بررسی دستاوردهای نظام بانکی در طول مدت ٤ سال گذشته گفت: ما در این کمپین، دوران ٤ ساله گذشته را دوران ثبات نامگذاری کرده ایم.
وی افزود: ما باید با توجه به ظرفیت ها و پتانسیلی که در بخش روابط عمومی بانک ها وجود دارد به مردم بگوییم در طول این مدت چه در نظام بانکی گذشته است و دستاوردهای اصلی این نظام را اطلاع رسانی کنیم.
در ادامه محمدعلی مشکیان مدیر اجرایی کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور ضمن بیان اقدامات انجام شده در خصوص اولین کمپین نظام بانکی در سال ٩٥ و میزان رشد اقتصادی و تورم در طول چند سال گذشته، در خصوص دومین کمپین و استراتژی اجرایی آن گفت: این کمپین به پنج بخش تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات در شعب بانک ها، تبلیغات مطبوعاتی و تبلیغات دیجیتال تقسیم می شود، که توسط شبکه بانکی کشور اجرا خواهد شد.
در ادامه مراسم رونمایی از دومین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی توسط محمدعلی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، سیدمحمدحسین استاد دبیر کمیسیون روابط عمومی بانک های خصوصی کشور و حسین امامی دبیر کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی کشور برگزار شد.
در بخش دوم جلسه،سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین درخصوص اهداف اجرای کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی گفت: روابط عمومی های شبکه بانکی باید درخصوص نظام شفافیت و نظارت بازرسی نظام بانکی برای عموم مردم اطلاع رسانی کنند. در حال حاضر این موضوع طوری در افکار عمومی جا افتاده است که نظارت بر روی بانک ها و وجود ندارد. در صورتی که نظارت نظام بانکی از طریق بازرسی بسیار جدی پیگیری می شود.
در انتهای این مراسم مدیران روابط عمومی بانک های کشور نقطه نظرات خود را در خصوص این کمپین و همکارهای فی مابین درحوزه اطلاع رسانی با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: