کد خبر: ۴۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
بریژیت تروینو به عنوان همسر ماکرون به الیزه می رود
امانوئل ماکرون یکشنبه شب به‌عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه معرفی شد، او علاوه بر اینکه جوانترین رئیس جمهور این کشور است، همسری دارد که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
چند راز کوچک درباره بانوی اول فرانسه!
به گزارش تجارت آنلاین، امانوئل ماکرون یکشنبه شب به‌عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه معرفی شد. او با 39 سال سن جوانترین رئیس جمهور این کشور شناخته شد. اما این تنها نکته جالب در مورد وی نیست. منتخب فرانسوی‌ها همسری دارد که 25 سال از خودش بزرگتر است
«امانوئل ماکرون» کاندیدای پیروز در انتخابات فرانسه در سن 15 سالگی با «بریژیت تروینو» معلم خود که 24 سال از او بزرگتر بود، رابطه عاشقانه برقرار کرد و در سن 18 سالگی رسما با او زوج شد.
در حالی که امانوئل مکرون (متولد 21 دسامبر 1977) تنها 39 سال سن دارد، همسرش (متولد 13 آوریل 1953) حدود 64 سال دارد.
همین تفاوت سنی بالا و خاص بودن آن باعث شده تا رسانه های بسیاری بر روی این زن متمرکز شوند.
بریژیت کوچک‌ ترین فرزند خانواده است و شش خواهر و برادر بزرگ‌ تر از خود دارد. خانواده وی در شمال فرانسه یک کارخانه شکلات سازی دارد و یک خانواده معروف و مرفه به شمار می ‌آید.
چند راز کوچک درباره بانوی اول فرانسه!
ماکرون در سال 1992 و در سن 15 سالگی در دبیرستان «لا پروویدانس» در شهر «آمیان» با بریژیت تروینو به عنوان معلم اش آشنا شد.
در آن زمان، تروینو متاهل و صاحب سه فرزند بود. وی در آن زمان قصد جدا شدن از همسر سابق اش را داشت.
والدین ماکرون که مخالف این رابطه بودند، در ابتدا او را به پاریس فرستادند اما آنها سرانجام در سال 2007 به صورت رسمی با هم ازدواج کردند.
بریژیت که اکنون ۶۴ ساله است، در ضمن مبارزات انتخاباتی همسرش در کنار او بود و به عنوان برنامه ریز و مشاوره و ویرایشگر سخنرانی ها به او کمک می کرد.
ماکرون در سخنرانی پیروزی اش در دور اول انتخابات، همسرش را به سکوی سخنرانی دعوت و از وی تقدیر کرد و گفت: بریژیت همیشه در کنار من حاضر بود و من بدون او «من» نبودم.
بریژیت پیش از آشنایی با ماکرون، با یک بانکدار ازدواج کرده و از او صاحب سه فرزند شده بود.
او به شبکه ۳ تلویزیون فرانسه گفته که «شدیدا تحت تاثیر هوش شاگرد جوانش (ماکرون) قرار گرفته بود». ماکرون نیز دلبسته اش شد و به او پیشنهاد ازدواج داد؛ پیشنهادی که بریژیت با خوشحالی آن را پذیرفت.
در آن زمان معلم ادبیات ماکرون همسر و سه فرزند داشت اما به خاطر ماکرون از همسرش جدا شد. تنها پسر او به نام سباستین 2 سال از ماکرون بزرگتر است. فرزند دومش همسن ماکرون است و در هنگام آشنایی مادرش با وی همکلاس او بوده است. دختر کوچک بریژیت هم 30 سال دارد و به عنوان یک وکیل در فعالیتهای تبلیغاتی ماکرون نقش زیادی داشت.
حالا که ماکرون در انتخابات پیروز شده بریژیت بانوی اول فرانسه لقب خواهد گرفت. او حساسیت زیادی روی همسرش دارد و همه جا او را همراهی می‌کند.در دوران وزارت ماکرون این همسرش بود که برنامه‌های ملاقاتش را تنظیم و در جلساتش به همراه او شرکت می‌کرد.
کارخانه شکلات‌سازی آنها اکنون توسط یکی از نوه‌های بریژیت اداره می‌شود. همسر ماکرون مادربزرگ 7 نوه است. آنها پس از ازدواج تصمیم گرفتند بچه‌دار نشوند. حالا می‌توان گفت پس از ساركوزى که با مدل ايتاليايى ازدواج كرد که از خودش 10 سانت بلندتر بود، اولاند که با بانوى اول صرفا دوست بود و ازدواج نكرد! حالا ماكرون با 25 سال فاصله سنی با همسرش، در کاخ الیزه خبرساز شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار