کد خبر: ۴۵۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
تب گوشت قرمز در بازار دوباره بالا رفت
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت به ۴۰ تا ۴۱ هزار تومان برای مشتریان خبر داد و گفت: بارندگی‌های اخیر باعث شده وضعیت علوفه در صحراها مناسب باشد به همین دلیل دامداران دام‌های خود را عرضه نمی‌کنند چرا که وضعیت علوفه برای تغذیه آنها بسیار مطلوب است.
باران گوشت گوسفندی را گران کرد!
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت به ۴۰ تا ۴۱ هزار تومان برای مشتریان خبر داد.
علی اصغر ملکی از افزایش مجدد قیمت گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و اظهارداشت: نسبت به هفته گذشته قیمت این نوع گوشت کیلویی ۵۰۰۰ تومان گران شده و در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه دار بین ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان و عرضه به مشتری بین ۴۰ تا ۴۱ هزار تومان است.
وی دلیل این گرانی را کمبود عرضه دام عنوان و اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر باعث شده وضعیت علوفه در صحراها مناسب باشد به همین دلیل دامداران دام‌های خود را عرضه نمی‌کنند چرا که وضعیت علوفه برای تغذیه آنها بسیار مطلوب است.  
ملکی وقوع بارش‌های مناسب و سیل را از جمله دلایل اصلی افزایش قیمت دانست و اضافه کرد: در پی وقوع بارش و رویش علفزار‌ها دامداران، دام‌های خود را برای افزایش وزن و استفاده از علوفه مجانی به صحرا می‌برند که درنهایت این امر تأخیر عرضه دام در میادین و افزایش قیمت را به همراه داشته است.
وی در خصوص وضعیت قیمت گوشت در ماه رمضان تصریح کرد: در صورت کمبود عرضه دام در میادین افزایش نرخ گوشت گوسفندی در بازار ادامه‌دارخواهد شد از این رو انتظار می‌رود که هر چه سریع‌تر از وضعیت کنونی خارج شده تا با کمبود دام در ماه رمضان روبرو نشویم.
هفته گذشته هم  رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی سیل را مقصر گرانی گوشت عنوان کرد و گفت: در پی وقوع سیل اخیر و کمبود عرضه دام در میادین نرخ گوشت گوسفندی با افزایش هزارتومانی در بازار مواجه شد.
علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش نرخ گوشت  گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: در پی وقوع سیل اخیر و کمبود عرضه دام در میادین نرخ گوشت گوسفندی با افزایش هزارتومانی در بازار مواجه شد.



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
بهترین کار خوردن سویاست. هم مفیده هم ارزان.
نام:
ایمیل:
* نظر: