کد خبر: ۴۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
روایت مدیرعامل ایران خودرو از قراردادهای جدید خودرویی
مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: تا آخر امسال خودروی ۳۰۱ به بازار می‌آید و پس از آن خودروی ۲۰۸ ارائه خواهد شد.
ورود پژو ۳۰۱ به بازار ایران
مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: در ادامه دستاوردهای برجام، به زودی سه قرارداد جدید با خودروسازان معتبر جهان به امضا خواهد رسید.
به گزارش تجارت آنلاین، هاشم يكه‌زارع در مراسم انعقاد همكاري با كنسرسيوم داخلي و خارجي اظهار داشت: سال گذشته يك ميليون و ٣٠٠ هزار خودرو توليد شد. اگر اين تعداد توليد نمي‌شد حداقل بايد ١٣ ميليارد دلار ارز از كشور خارج مي‌شد.
وي افزود: براي اين كه در صنعت خودرو پيشرفت كنيم، مجبور هستيم قراردادهاي همكاري خارجي را منعقد كنيم.
مديرعامل ايران‌خودرو با اشاره به قرداد پژو اعلام كرد: تا آخر امسال خودروی ۳۰۱ به بازار می‌آید و پس از آن خودروی ۲۰۸ به بازار ارائه خواهد شد.
يكه‌زارع در ادامه گفت: برای این‌که زنجیره کارمان را تکمیل کنیم، طرح‌هایی را تعریف کردیم. ما نمی‌توانیم بدون همکاری‌های بین‌المللی توسعه پیدا کنیم.
وی با اشاره به امضای قرارداد و تفاهم نامه ۱۰جانبه بین‌المللی طراحی پلت‌فرم، تصریح کرد: اولین محصول این پلت‌فرم تا دوسال دیگر به بازار می‌آید. خودروی سدان، پیکاپ، هاچ‌بک، هیبریدی و برقی روی این پلت‌فرم تولید خواهد شد.
یکه‌زارع با بیان این‌که تا ۱۰ سال آینده ۲۳ محصول روی این پلت‌فرم تولید خواهد شد، تصریح کرد: تکیه ما بر دانش قطعه‌سازان ایرانی است که خوشبختانه برخی از آنها پس از برجام چند مشارکت بین‌المللی را آغاز کرده‌اند.
وی متذکر شد: اگر قطعه‌سازان وارد چرخه توليد خودروهاي جديد نشوند، نمي‌توانند در همكاري‌هاي جديد و توليدات جديد موفق باشند.
مديرعامل ايران خودرو خاطرنشان کرد: براي كامل شدن زنجيره توليد بعد از اين به خدمات پس از فروش تمركز خواهيم كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار