کد خبر: ۴۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
مرحله ثبت نام نهایی و جانمایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از یکم خردادماه آغاز می‌شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ از دهم اردیبهشت‌ماه شروع‌شده و تاکنون در مرحله پیش ثبت نام، 588 شرکت برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ تقاضای بیش از 57 هزار متر مربع را به ثبت رساندند. 
نمایشگاه الکامپ امسال با تفاوت‌های عمده نسبت به دوره‌های گذشته برگزار خواهد شد. علاوه بر تغییر زمان برگزاری الکامپ به فصل تابستان که امکان غرفه سازی و بهره‌مندی از فضای باز را برای متقاضیان فراهم می‌سازد؛ تعطیلات تابستانی و کاهش ترافیک نیز شرایط مساعدی را بازدید نمایشگاه ایجاد می‌کند.
 همین‌طور با اختصاص تمام فضای نمایشگاهی به الکامپ، محدودیت‌های سال‌های گذشته نیز رفع شده و شرکت‌ها قادر خواهند بود، در متراژ درخواستی خود به نمایشگاه بیایند و تمام ظرفیت خود را در معرض نمایش بگذارند.
متقاضیان و شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این دوره از نمایشگاه الکامپ می‌توانند نسبت به تکمیل مرحله پیش ثبت نام از طریق سایت  http://iran-elecomp.comاقدام کنند. پس از آن مرحله ثبت نام و جانمایی از یکم خردادماه آغاز خواهد شد.
طبق روال دو سال گذشته اولویت ثبت نام نهایی و جانمایی با شرکت‌هایی است که زودتر از دیگر متقاضیان اقدام به پیش ثبت نام کنند. 
بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، 30 تیرماه تا دوم مردادماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: