کد خبر: ۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد با اشاره به علاقه مردم ایران به کتابخوانی گفت: نمایشگاه کتاب محلی برای عرضه آخرین دستاوردها درحوزه فرهنگ و علوم انسانی است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب علی‌ اکبر ولایتی که برای رونمایی از 14 جلد کتاب تاریخ کهن و معاصر ایران زمین تالیف خودش، امروز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه به سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده بود، در جمع خبرنگاران درباره برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه محلی است که آخرین دستاوردهای جدی جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و علوم انساین عرضه می‌شود. برای اینکه قدرت این نمایشگاه حفظ شود، و برد بیشتری داشته باشد باید با حضور انتشارات قوی داخلی و خارجی برگزار شود و تازه‌ترین کتاب‌ها از سوی ناشران در آن عرضه شود.در این صورت مردم براساس علاقه و نیازشان، دست‌شان برای انتخاب باز است.
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد افزود: هرچقدر حوزه‌های نمایشگاه کتاب تخصصی‌تر شود نتیجه بهتری می‌گیریم.
ولایتی همچنین درباره علاقه مردم ایران به کتاب  کتابخوانی گفت: برخلاف چیزی که گفته می‌شود مردم ما به شدت به کتاب علاقه مند هستند. حضور جمعیتی که امروز به نمایشگاه کتاب که در خارج از شهر هم قرار گرفته است، نشان دهنده علاقه آنها به کتاب وکتابخوانی اشت.
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سرپرست دانشگاه آزاد گفت: فعلا آقای نورایی سرپرست هستند ما سه ماه فرصت داریم رئیس معرفی کنیم.
رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد همچنین گفت: ما از تمام تألیفات دانشجویان دانشگاه آزاد  و پژوهش‌های آنها استقبال می‌کنیم و برای انتشار، آز آنها حمایت می‌کنیم.
او افزود: یک راه توسعه علم و فرهنگ همان انتشار علم است و روایت داریم که ذکات علم نشر آن است.
نام:
ایمیل:
* نظر: