کد خبر: ۴۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: بازسازی تجارت جهانی در چین، راهی طولانی برای رسیدن به محصولات اورگانیک، دوستی گران آلمان و فرانسه و ظهور موج پوپولیستی در ایتالیا از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*بازسازی تجارت جهانی در چین – نیویورک تایمز
چین قصد دارد با طرحی 1 تریلیون دلاری نظم اقتصادی را بلرزاند. طرح جاده ابریشم با سرمایه 1 تریلیون دلاری در 60 کشور گسترش میابد و تاثیر تازه چین در اقتصاد جهانی است.سرمایه گذاریهای  چین در کشورهای مختلف چون لائوس ، پاکستان ، بوداپست ، صربستان و یونان گسترده شده است.این پروژه های گسترده زیرساختی در سراسر آسیا ، آفریقا و اروپا درحال انجام است که ستون برنامه های اقتصادی و ژوئوپولیتیک بلندپروازانه پکن است.
ظهور پوپولیست این بار در ایتالیا!

*راهی طولانی برای رسیدن به محصولات اورگانیک – واشنگتن پست
اگرچه مارک برخی از اقلام از گواهی اورگانیک بودن محصول خبر می دهند اما میزان بالایی از واردات ذرت و سویا به امریکا غیراورگانیک هستند.واردات گسترده دانه های سویا از ترکیه و اوکراین به کالیفرنیا شد و با تغییر قابل توجه با گواهی اورگانیک آماده فروش شد.این روند نشانگر ضعف آمریکا در تشخیص نیمی از اقلام اورگانیک وارداتی است که درآنها از سموم شیمایی استفاده شده است.
ظهور پوپولیست این بار در ایتالیا!

*دوستی گران – اشپیگل

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه اتحادیه اروپا را نجات می دهد و آلمان باید هزینه مالی اش را بپردازد. آنگلا مرکل قصد دارد با بیشترین پیشنهادهای همکاری از رئیس جمهور تازه فرانسه استقبال کند. مکرون هم از وحدت اروپا دفاع می‌کند و هم از اروپا انتظاراتی دارد که پس از پیروزی در انتخابات بیان کرد.
ظهور پوپولیست این بار در ایتالیا!

*موج پوپولیستی در ایتالیا – وال استریت ژورنال

کندی رشد اقتصادی ، نرخ بالای بیکاری و نارضایتی نسبت به سیاستمداران باعث شده تا جنبش پوپولیست 5 ستاره خود را آماده ورود به انتخابات ایتالیا در سال 2018 کند. اروپا پس از انتخاب امانوئل مکرون در انتخابات فرانسه نفس راحتی کشید اما موجی تازه از پوپولیست ها در ایتالیا در راه است و جنبش 5 ستاره ایتالیا همچنان قدرتمند باقی مانده است.
ظهور پوپولیست این بار در ایتالیا!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار