کد خبر: ۴۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
انتقاد وزیر راه و شهرسازی از قالیباف؛
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: راه‌اندازی سایت‌های مجازی که به ثبت نام مسکن برای ارائه‌ی خانه به مردم انجام گرفته کلاهبرداری است.
راه‌اندازی سایت ثبت نام مسکن کلاهبرداری است
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: راه‌اندازی سایت‌های مجازی که به ثبت نام مسکن برای ارائه‌ی خانه به مردم انجام گرفته کلاهبرداری است.
پس از آنکه یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اقدام به راه‌اندازی سایتی کرده که در آن برای خانه‌دار کردن مردم نام نویسی می‌شود، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: وارد شدن به چنین فضاهایی درست نیست.
عباس آخوندی در جمع خبرنگاران گفت: ورود به چنین عرصه‌ای نیاز به پیگیری مقدمات قانونی دارد و نمی‌توان صرفا با راه‌اندازی یک سایت اقدام به نام‌نویسی از مردم کرد.
به گفته وی، در صورتی که شرایط تغییر نکند امکان پیگیری قضایی و قانونی چنین اقدامی وجود خواهد داشت.
وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که یک شهروند عادی نمی‌تواند نسبت به ساخت یک سامانه مجازی و ثبت نام از مردم اقدام کند، گفت: نمی‌توان برای واحدهای مسکونی که صاحب دارند تکلیفی جدید مشخص کرد و به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر شبیه به کلاهبرداری است و فرآیند خرید رای باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی هم در این راستا گفت: مردم مراقب باشند به طورقطع این سایت نمی‌تواند قانونی باشد و گویا عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند
.

حامد مظاهریان درباره راه‌اندازی سامانه مسکن از سوی قالیباف اظهار داشت: به طور قطع این سایت قانونی نیست و قطعه‌ای جدید از پوپولیست ایرانی است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد برخی قصد دخالت در اموال مردم را دارد و این عین تشویش اذهان عمومی است.

معاون مسکن و امور ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مشخص نیست این سایت از چه بانک اطلاعات مسکنی استفاده می‌کند و واحدهایی را که به مردم پیشنهاد می‌دهد برای چه کسی است؟ ادامه داد: مردم مراقب باشند به طورقطع این سایت نمی‌تواند قانونی باشد و گویا عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند.

مظاهریان افزود: سایت مسکن که گفته می شود از سوی قالیباف راه‌اندازی شده است نه توجیه قانونی دارد و نه توجیه برنامه‌ای.

وی تاکید کرد: این ادامه سیاست‌های پوپولیستی برخی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و توجیح عقلی نمی‌تواند داشته باشد.

 



نام:
ایمیل:
* نظر: