کد خبر: ۴۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين تسهيل و روان سازي ارايه خدمات ارزي زمينه رضايت‌مندي مشتريان اين بخش را فراهم مي‌کندرئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين گفت: تسهيل و روان سازي ارايه خدمات ارزي زمينه رضايت‌مندي مشتريان اين بخش را فراهم مي‌کند.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، سيامک دولتي در جمع همکاران مديريت بين‌الملل، مدير امور شعب و مسئولين ارزي شعب سراسر کشور اين بانک با اشاره به لزوم دقت عمل در اين بخش گفت: تعاملات بانکي بين‌المللي پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد که اين پيچيدگي‌ها ايجاب مي‌کند همکاران فعال در اين بخش ضمن آگاهي از مقررات و قوانين داخلي و بين‌المللي بر بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي صادره از سوي نهادهاي ذي‌صلاح از جمله بانک مرکزي جمهوي اسلامي ايران نيز اشراف کامل داشته باشند.
وي اظهار داشت: پايبندي به قوانين لازمه فعاليت در نهادهاي پولي و مالي از جمله بانک‌ها است و با توجه به حساسيت هاي موجود در تعاملات بين‌المللي ضريب اين حساسيت در حوزه ارز و بين‌الملل دو چندان است.
وي در ادامه سخنان خود به لزوم به روز بودن اطلاعات همکاران فعال در بخش بين‌الملل اشاره کرد و گفت: توجه به آموزش‌هاي ضمن خدمت امکان روز آمدي همکاران را در اين بخش فراهم مي‌کند.
در ادامه اين مراسم تورج کاکوند مدير امور بين‌الملل بانک اقتصادنوين نيز طي سخناني با اشاره به لزوم سرعت بخشي در ارايه خدمات ارزي به مشتريان گفت: برنامه‌ريزي‌ها بايد به گونه‌اي صورت پذيرد که خدمات ارزي مورد نياز مشتريان در همه شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور ارايه شود.
وي با اشاره به اينکه يکي دلايل عدم ارايه خدمات ارزي در تمام شعب کمبود نيروي متخصص در اين حوزه است، ابراز اميدواري کرد که خدمات ارزي به زودي در تمام شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور ارايه شود.
محمد آخرتي مدير امور شعب بانک اقتصادنوين نيز در اين نشست از آمادگي واحد ريالي براي همکاري با واحد بين‌الملل اين بانک براي تامين نيروي انساني حوزه بين‌الملل خبر داد.
وي گفت: بانک اقتصادنوين پيش از اين در حوزه ارزي و بين‌الملل عملکرد قابل قبولي داشته است که اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته شاهد توسعه کمي و کيفي اين خدمات در تمامي شعب بانک اقتصادنوين در آينده نزديک باشيم.
در ادامه اين مراسم همکاران مديريت بين‌الملل و روساي دواير شعب ارزي تهران و شهرستان‌ها به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود پيرامون موارد مرتبط با اين حوزه پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: