کد خبر: ۴۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
از سوی فرزند آیت‌الله شاهرودی صورت گرفت
سیدباقر هاشمی شاهرودی با تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اعلام کرد: حال عمومی ایشان خوب بوده و رو به بهبودی است.
تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی
فرزند آیت‌الله هاشمی شاهرودی خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تکذیب کرد.
سیدباقر هاشمی شاهرودی در گفت‌وگو با ایلنا، با تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی اعلام کرد: حال عمومی ایشان خوب بوده و رو به بهبودی است.
فرزند آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: طبق گفته‌های کادر پزشکی حال عمومی ایشان در وضعیت پایدار است. ایشان به تشخیص پزشکان معالج به بخش عمومی منتقل شده و ان شالله تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.
آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی از چند روز قبل به دلیل عارضه کبدی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.    
دفتر آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی نیز در خبری اعلام کرد: حال عمومی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی مساعد و خبرسازی‌ها شایعات بی‌اساس است.
در همین رابطه سخنگوی شورای نگهبان نیز در پیامی گفت که بنا به پیش بینی پزشکان آیت‌الله هاشمی شاهرودی تا یکی دو روز آینده از بیمارشتان مرخص خواهند شد.
عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود نوشت:
باسمه تعالی
عصر روز دوشنبه حدود ساعت ۱۷ توفیق حاصل شد تا در معیت دبیر محترم شورای نگهبان از حضرت آیت الله شاهرودی که در یکی از بیمارستانهای تهران بستری بودند عیادت کنیم. خوشبختانه وضع عمومی ایشان خوب بود و پزشکان معالج نیز روند معالجات را مناسب  توصیف کردند. بنده نیز گزارش مختصری از امور جاری شورای نگهبان خدمتشان تقدیم کردم. بنا به پیش بینی پزشکان تا یکی دو روز آینده نیز مرخص خواهند شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار