کد خبر: ۴۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
سازمان هدفمند سازی یارانه خبر داد
هفتاد و پنجمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت 24:00 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
یارانه نقدی اردیبهشت امشب واریز می شود
هفتاد و پنجمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت 24:00 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
،سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه نقدی اردیبهشت 96 از بامداد روز 1396/02/26 قابل برداشت خواهد بود.
مبلغ یارانه اردیبهشت نیز همانند ماه‌ها و سال های گذشته به ازای هر نفر 455,000 ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت است.
 گفتنی است تا مرحله 74 یارانه، هر فرد ایرانی تاکنون 33,670,000 ریال یارانه از دولت دریافت کرده است. سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با ارسال پیامک به برخی شهروندان که یارانه‌شان قطع شده و اعتراض کرده‌ بودند، از وصل دوباره یارانه آنها در این ماه خبر داده است.
در همین راستا سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با ارسال پیامک به برخی شهروندان که یارانه‌شان قطع شده و اعتراض کرده‌ بودند، از وصل دوباره یارانه آنها در این ماه خبر داده است.
طبق قانون قرار بود، دولت دهک‌های پردرآمد را شناسایی کرده و حذف کند، در عوض یارانه افراد نیازمند و تحت پوشش را افزایش دهد.
بر اساس گزارش برخی سایت ها با توجه به تعداد زیاد گزارش های رسیده به نظر می‌رسد یارانه اغلب قریب به اتفاق کسانی که پیش از از شمول دریافت یارانه حذف شده بودند دوباره در شب انتخابات وصل شده است. این در حالی است که سخنگوی دولت تاکید کرده تنها عده معدودی از حذف شدگان به فهرست یارانه بگیر ها بازگشته اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار