کد خبر: ۴۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران با هدف توسعه تعاملات دو جانبه بانکي و تهيه و تنظيم پيش نويس تفاهم نامه همکاري با اعضاي هيات مديره انجمن خيرين مسكن ساز ايران ديدار و گفتگو نمود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اين جلسه با حضور تليکاني عضو هيات مديره، حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي، اخوان رئيس اداره اعتبارات و بين الملل و سلطانيان مدير شعب استان تهران از بانک قرض الحسنه مهر ايران و دکتر حافظي نايب رئيس، مهدي فلاح، بوربور، رياحي، لاهوتي، ابراهيمي، سلگي و برقعي اعضاي هيات مديره انجمن خيرين مسكن ساز ايران برگزار شد.
سبد محصولات مبتنی بر بانکداری اسلامی، خدمات بانکداری الکترونيک، طرح هاي تسهيلاتي حمايتي و اعتبار در حساب جاري و چگونگي بهره مندي از تسهيلات بانك قرض الحسنه مهر ايران از محورهايي بود كه پيرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
حسن تلیکانی: با تشریح فعالیت هاي مطلوب و گام هاي موثر برداشته شده در بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي شناسايي و توانمند سازي نيازمندان واقعي جامعه بيان داشت: اين بانک در زمينه حمايت از مسئوليت هاي اجتماعي دولت به منظور کمك به رفع مايحتاج ضروري اقشار متوسط و ضعيف جامعه از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه اهتمام كامل داشته است.
وی افزود: تا کنون در این زمینه حمایت هاي شايسته اي به مددجويان کميته امام خميني (ره)، سازمان زندان ها و بهزيستي کشور اختصاص يافته است و سازمان ها و ارگان هاي مردم نهاد ديگر نيز مي توانند با استفاده از ظرفيت و پتانسيل هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران ما را در امر كمك به معيشت آحاد جامعه و ايجاد رونق اقتصادي ياري رسانند.
در ادامه حافظی نایب رئیس انجمن خیرين مسکن ساز کشور ضمن استقبال از طرح ها و پتانسيل هاي ارزشمند اين بانک بر شروع و گسترش روز افزون سطح تعاملات في مابين تاکيد كرد.
وی با اشاره به خدمات و اقدامات شایسته صورت گرفته در این انجمن تصریح کرد: ارائه تسهيلات ارزان قيمت در بانک قرض الحسنه مهر ايران مي تواند قدرت پوشش دهي اين انجمن را افزايش دهد تا با تلاش هاي صورت گرفته بتوانيم نيازمندان واقعي را شناسايي و حمايت کنيم.
در ادامه این جلسه راهکارهای شروع همکاری های دو جانبه توسط هر دو مجموعه مورد بررسي و کارشناسي قرار گرفت تا اقدامات لازم براي تهيه پيش نويس تفاهم نامه محيا گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: