کد خبر: ۴۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
شرکت سایپالجستیک در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در غرفه 11، سالن 14 محل بین المللی نمایشگاه های تهران حضور یافته است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت انلاین به نقل از سایپا نیوز، دکتر آخوندی وزیر راه، مسکن و شهرسازی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور در غرفه سایپالجستیک از نزدیک با فعالیت ها و ظرفیت های این شرکت آشنا شد. 
محمد باقر نوفلی مدیرعامل سایپالجستیک طی بازدید دکتر آخوندی از غرفه این شرکت با اشاره به توانمندی های گروه خودروسازی سایپا در عرصه لجستیک و حمل و نقل ابراز امیدواری کرد در سال جاری شرکت سایپالجستیک به اهداف از پیش تعیین شده گروه سایپا دست یابد.
همچنین مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نمایشگاه از غرفه سایپالجستیک بازدید کرد. در این دیدار مدیرعامل سایپالجستیک توانمندی های این شرکت در حوزه های حمل و نقل ریلی و جاده ای را تشریح و بر استفاده بیشتر از ظرفیت های این شرکت تاکید کرد.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنعت ریلی با حضور بیش از 150 شرکت خارجی از 25 /2/96 آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه  28 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: