کد خبر: ۴۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مجتمع فولاد مکران در منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت انلاین به نقل از فرینا، اکبر ترکان و هیأت همراه امروز (چهارشنبه) با حضور در مجتمع در حال احداث فولاد مکران منطقه آزاد چابهار با مدیران و پیمانکاران این مجتمع گفتگو کرد. 
ترکان در نشست با مدیران این پروژه دستور ويژه ای برای آموزش نيروي انساني متخصص بومی براي تامين نيروي كار مورد نياز در پروژه فولاد مكران صادر کرد. 
او در این زمینه گفت: یکهزار نفر، تابستان امسال با حمايت منطقه آزاد چابهار در رشته هاي فني، آموزش كاربردي مي بينند و دانش آموزان مقطع دبيرستان و بالاتر در اين دوره ها پذيرفته مي شوند.
او ادامه داد: منطقه آزاد چابهار با پرداخت كمك هزينه، تدارك فضاي آموزشي، بكارگيري اساتيد متخصص و در اختيار قراردادن كارگاه و آزمايشگاه این تعداد را آموزش می دهد تا در پروژه های سرمایه گذاری شده در بخش فولاد در چابهار به کار گرفته شوند.
ترکان تاکید کرد: اين طرح در دولت تدبير و اميد با هدف پرورش نيروي انساني متخصص در مناطق آزاد به اجرا در می آید.
مجتمع فولاد مکران چابهار طرح احداث توليد آهن اسفنجي به ظرفيت يك ميليون و ٦٠٠ تن در سال به روش احيا مستقيم (DRI) را در دستور كار دارد.
در سفر اکبر ترکان مشاور رییس جمهور به منطقه آزاد چابهار علاوه بر مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره این منطقه، محمد معزالدین معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور مناطق و محمدرضا توسلی معاون حقوقی و امور مجلس در این سفر ترکان را همراهی می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: