کد خبر: ۴۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: دورانی تازه از رابطه اردوغان و ترامپ، اسرائیلی ها منبع اطلاعات محرمانه ترامپ به روسیه، هشدار ابه به چین درباره کره شمالی و تقسیم جناح راست توسط مکرون از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهار شنبه دنیا هستند.
*دورانی تازه از رابطه اردوغان و ترامپ – فایننشال تایمز
در اولین دیدار روئسای جمهور ترکیه و آمریکا ، رجب طیب اردوغان و دونالد ترامپ مواضع مشترکی را برای تقویت اتحاد با یکدیگر ابراز داشتند. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از دوران تازه روابط ترکیه و آمریکا استقبال کرد و خواستار اتحاد با آمریکا در مبارزه با تروریسم و برخی موضوعات دیگر شد.
یک رابطه ویژه میان اردوغان و ترامپ!

*اسرائیلی ها منبع اطلاعات محرمانه ترامپ به روسیه – نیویورک تایمز
رژیم صهیونیستی یکی از منابع اطلاعاتی بوده که رئیس‌جمهوری آمریکا در دیدارش با وزیر امور خارجه روسیه با وی در میان گذاشته است. دو مقام آمریکایی که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، گزارش داد: بخش‌هایی از اطلاعاتی که دونالد ترامپ درباره برنامه‌هایش درخصوص داعش با وزیر امور خارجه روسیه به اشتراک گذاشته، از اسرائیلی‌ها گرفته شده است.بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، رژیم صهیونیستی تاکنون به این موضوع واکنشی نشان نداده و سخنگوی کاخ سفید از رد یا تایید آن خودداری کرد.
یک رابطه ویژه میان اردوغان و ترامپ!

*هشدار ابه به چین درباره کره شمالی – وال استریت ژورنال
شینزو ابه نخست وزیر ژاپن از چین خواستار تلاش بیشتر این کشور در کاهش تهدید کره شمالی و آزمایشات موشکی این کشور شد. ابه اعلام کرد که نقش چین در باره کره شمالی بسیار اساسی و مهم است. آزمایشات موشک های بالستیکی کره شمالی باعث نگرانی کشورهای همسایه چون ژاپن و کره جنوبی شده است.
یک رابطه ویژه میان اردوغان و ترامپ!

*تقسیم جناح راست توسط مکرون - لوموند
با انتصاب ادموند فیلیپ از حزب راست میانه جمهوریخواهان به عنوان نخست وزیر فرانسه، امانوئل مکرون نشان داد که خواستار تحریک میان راست های میانه رو با دیگر بخش های این جناح است. بسیاری پیش بینی می کنند که برخی از جناح راست وارد دولت جدید شوند.
یک رابطه ویژه میان اردوغان و ترامپ!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار