کد خبر: ۴۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
با مشارکت بانک ایران زمین و حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح گلخانه سبزی و صیفی جات به همراه طرح بهینه سازی انرژی در دهاقان اصفهان برگزار شد.
با مشارکت بانک ایران زمین و حضور وزیر جهاد کشاورزی آیین افتتاح گلخانه سبزی و صیفی جات به همراه طرح بهینه سازی انرژی در دهاقان استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی: یک واحد گلخانه سبزی و صیفی به همراه طرح بهینه سازی انرژی با مشارکت بانک ایران زمین شعبه شهرضا در دهاقان اصفهان افتتاح شد.
این گلخانه که با ۳۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت به بهره برداری رسید. در مرحله اول این گلخانه از آخرین فناوری برای تولید محصولات ارگانیک بهره گرفته شده و زمینه ایجاد اشتغال ۱۰۰ نفر از کارشناسان کشاورزی در این مجموعه مطابق با استانداردهای کشاورزی و زیست محیطی فراهم شده است.
همچنین پروژه بهینه سازی انرژی این شهرستان به مساحت۱۷ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این پروژه زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم آورده و هزینه اجرای آن ۱۱۰میلیارد ریال بوده است. از شاخصه های این طرح می‌توان به سامانه بهینه سازی مصرف انرژی (CHP )، کنترل اقلیم الکتراکلیما، شبکه برودتی چیلر، بستر متحرک کشت سامانه بسته آبیاری، بومی سازی چراغ های رشد (LED) و جمع آوری و ذخیره سازی آب اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: