کد خبر: ۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
معاون امور مناطق در بازدید از شعب استان گلستان بانک مهر اقتصاد گفت: بانک ها می توانند با تخصیص به موقع منابع و تزریق صحیح پول در اقتصاد در به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد کشور عامل مؤثری در رونق اقتصادی و حمایت از کسب و کار داخلی باشند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان گلستان، جواد حاجی مزدارانی- معاون امور مناطق بانک - در این بازدید ضمن تجزیه و تحلیل صورت های مالی و ارائه راهکارهای مناسب برای سود آوری شعب، نظارت برتسهیلات پرداختی را عاملی مهم در رونق اقتصادی دانست و افزود: بانک ها می توانند با تخصیص به موقع منابع و تزریق درست پول در اقتصاد در به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد کشور عامل مؤثری در رونق اقتصادی و حمایت از کسب وکار داخلی باشند.
معاون امور مناطق با بیان اینکه بانک یک بنگاه اقتصادی است لذا برخورداری از نگاه اقتصادی بسیار اهمیت دارد، گفت: هرشعبه بانک به عنوان یک واحد اقتصادی باید رقبای خود را بشناسد و با اطلاعات کافی در جذب منابع و تخصیص به هنگام موجب سود آوری بانک گردد.
مزدارانی با تاکید بر لزوم انجام کار هوشمندانه و پرداخت تسهیلات پربازده گفت: به منظور افزایش بهره وری و کاهش حجم کاری پرداخت تسهیلات کلان مشارکت مدنی و خرید دین در نیمه نخست سال باید در دستور کار شعب قرار گیرد.
 وی در پایان با اشاره به ضرورت فراگیری دانش و آگاهی بانکی گفت: شناخت کافی از محیط و داشتن اطلاعات کافی از رقبا می تواند شعب را در تصمیم گیری ها کمک کند تا آن ها بتوانند با بینش کافی در جهت تحقق اهداف بانک گام بردارند.
گفتنی است دراین سفر معاون امور مناطق به همراه رئیس اداره حوزه مدیریت و رؤسای اداره رفاه سرمایه انسانی و اداره مهندسی سرمایه انسانی با حضوردر مراسم تشییع و تدفین پیکر همکار فقید زنده یاد شاه علی شیرجینی رئیس سابق شعبه امام خمینی(ره) گنبد، ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدار این عزیز و کارکنان استان با قرائت فاتحه از خداوند متعال برای بازماندگان طلب صبر نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: