کد خبر: ۴۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
حاکم ساقی بیرق نماینده برتر شرکت بیمه معلم معرفی شد، وی گفت: فروش بیمه نامه یکی از فعالیتهای اقتصادی تخصصی محسوب می شود.
حاکم ساقی بیرق نماینده برتر شرکت بیمه معلم معرفی شد، وی گفت: فروش بیمه نامه یکی از فعالیتهای اقتصادی تخصصی محسوب می شود که نه تنها نیازمند سواد خاص خود می باشد بلکه همچنین نیازمند بهره مندی از هوش هیجانی بالا، قدرت شناسایی سریع و عملگرایی قابل توجهی است. به این موارد اگر شرایط قدرت خرید و سطح فرهنگ استفاده از بیمه را در جامعه هدف موردتوجه قرار دهیم متوجه خواهیم شد که فروش بیمه نامه در کشور به هیچ وجه کار آسانی نیست. ازاین رو مشخص است که قرار گرفتن در فهرست بهترین های فروش یک شرکت بیمه و حتی حضور در صدر فهرست تا چه میزان می تواند سخت باشد . حاکم ساقی بیرق، نماینده بیمه معلم در اردبیل کسی است که در حال حاضر در فهرست برترین فروشنده های بیمه معلم قرار دارد. وی با تحصیلات پایه کارشناسی اقتصاد صنعتی در شهر خلخال از توابع استان اردبیل است که کار خود را از سال ۸۸ کلید زده و در حال حاضر یکی از بهترین فروشنده های بیمه نامه شرکت بیمه معلم محسوب می گردد . اما وی چگونه به این موفقیت دست یافته و چه پیشنهادی برای همکاران خود جهت رسیدن به موفقیت دارد.
نماینده برتر بیمه معلم در سال گذشته ۶۰ درصد سبد فروشش رابیمه نامه عمر تشکیل می داده است که قصد دارد در سال جاری به رکورد فروش بیمه نامه دست پیدا کند.
حاکم ساقی بیرق راز موفقیت خود را فروش بیمه نامه به صورت چهره به چهره و پیگیر بودن مداوم و کشف مشتریان تازه به ویژه در سازمان ها می داند.
این بیمه گر نمونه همچنین تک شغله بودن را در کار خود بسیار موثر می داند و می گوید:تک شغله بودن موجب می شود تمام تلاش و فکر خود را بر فروش بیمه نامه و مشتری تمرکز کنی و این خود موجب موفقیت در فروش و افزایش بیمه نامه خواهد شد.
از حاکم ساقی بیرق نماینده کد ۷۳۸ بیمه معلم درباره دلایل انتخاب بیمه معلم برای فعالیت می پرسیم. ساقی پاسخ داد: بعد از مدتی تحقیق و جستجو و مطالعه خوشنامی بیمه معلم و پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان موجب شد که این شرکت را برای فعالیت بیمه ای خود انتخاب کنم و امروز بعد از ۹ سال فعالیت از تصمیمی که گرفتم کاملا احساس رضایت می کنم این بیمه گر نمونه نگاه مثبتی به بازار دارد به نحوی که تاکید می کند با فرهنگ سازی و جلب اطمینان مردم می توان فروش بیمه نامه بخصوص در بخش عمر و سرمایه گذاری را افزایش داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: