کد خبر: ۴۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
برگزاري نشست اعضاي هيات مديره با مديران ارشد بانک اقتصادنوين با هدف تبيين اهداف عملياتي نشست اعضاي هيات مديره با مديران ارشد بانک اقتصادنوين با هدف تبيين اهداف عملياتي اين بانک در سال جاري برگزار شد.
به گزارش  روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين نشست که با حضور اعضاي هيات مديره، معاونين، مديران، روساي ادارات، سرپرستان شعب مناطق تهران و شهرستان‌ها و مديران عامل شرکت‌هاي وابسته اين بانک برگزار شد، سيامک دولتي رئيس هيات مديره اين بانک طي سخناني با اشاره به اهميت پيشبرد اهداف بانک گفت: در طي سال‌هاي اخير استانداردهاي بين‌المللي در نظام بانکي کشور پياده‌سازي شده است، در چنين شرايطي لازم است با همدلي و همراهي همه ارکان بانک بتوانيم بانک را در مسير تحقق اهداف پيش ببريم.
وي اظهار داشت: در استانداردهاي جديد ابلاغي براي تهيه صورت‌هاي مالي ضرورت‌هايي وجود دارد که بايد به دقت پياده‌سازي و اجرا شود.
رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين افزود: بانک اقتصادنوين با هدف تسهيل ارايه خدمات به مشتريان نسبت به ارايه سبد کاملي از خدمات پولي و مالي اقدام کرده که اين روش مورد استقبال مشتريان بانک قرار گرفته است.
وي با اشاره به اينکه ارايه سبد خدمات مالي حاصل تعامل شرکت‌هاي تابعه بانک است، گفت: به طور حتم افزايش تعامل با شرکت‌هاي وابسته بيش از پيش زمينه رضايت‌مندي مشتريان و افزايش کيفيت خدمات بانک را فراهم خواهد نمود.
وي ابراز اميدواري کرد خانواده بزرگ بانک متشکل از پرسنل بانک و شرکت‌هاي تابعه بتوانند با حفظ انسجام و اتحاد دروني خود با تلاش و کوشش روزافزون به نتايج مطلوب پيش‌بيني شده در اهداف دست يابد، همچنين موفقيت بانک را برآيند تلاش جمعي همکاران ارجمند دانست و از همه آنان تقدير و تشکر نمود.
در ادامه اين نشست نصرت‌الله شهبازي عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز طي سخناني به لزوم برنامه‌ريزي با رويکرد آينده‌نگر اشاره کرد و گفت: در سازمان‌ها تلاش بايد معطوف به هدف باشد تا بتوان با پشت سر گذاشتن مشکلات سازمان را در مسير رشد و توسعه قرار داد. وي گفت: در بانک اقتصادنوين برنامه‌ريزي بانک با تمرکز بر شاخص‌هاي تقويت بانکداري الکترونيکي، تعيين پرونده‌هاي حقوقي، جذب منابع ارزان قيمت و تخصيص منابع بر اساس اعتبارسنجي مشتريان صورت گرفته است که توجه به اين موارد دستيابي به اهداف بانک را سرعت خواهد بخشيد.
علي اصغر پورمتين ديگر عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين در ادامه نشست مديران ارشد اين بانک، لازمه دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده بانک را تکيه بر توانايي‌ها و پتانسيل‌هاي موجود در بانک دانست و گفت: بانک اقتصادنوين متعلق به همه همکاران بانک مي‌باشد. وي گفت: توجه به مديريت بهينه و افزايش ضريب بهره‌وري، بانک را بيش از پيش در مسير توسعه قرار خواهد داد.
نصرت‌اله روشن ضمير ديگر عضو هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز در ادامه اين مراسم گفت: لازمه تحقق و دستيابي به اهداف بانک همکاري جمعي و توجه به دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌هاي ابلاغي است. وي گفت: شعب به عنوان درگاه ارتباط با مشتريان از اهميت بالايي در شبکه بانکي برخوردارند، در چنين وضعيتي لازم است همه همکاران با تلاش و کوشش جمعي خود بتوانيم اهداف تعيين شده بانک را به منصه ظهور برسانيم.
در ادامه فرهاد عربلو نايب رئيس هيات مديره اين بانک به لزوم توجه به برنامه استراتژيک بانک اشاره کرد و گفت: استراتژي‌ها نبايد با تغييرات سازماني دست خوش تغيير شود. وي تاکيد کرد: بانک اقتصادنوين قرار گرفتن در ميان بانک‌هاي سودآور کشور را از اهداف و استراتژي‌هاي خود قرار داده است که راه رسيدن به اين هدف توجه به درآمدهاي کارمزدي است.

نام:
ایمیل:
* نظر: